Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenwiet bewaren

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenwiet bewaren

    Korting op 420shop
    Goedendag.......ik heb deze herfst iemand helpen knippen en ik heb daar een aandeel aan skunk van gekregen.

    Dit zit mooi in zakjes dicht gemaakt. Alleen nu valt het me op in het begin rook het super sterk. Maar nu ruikt het naar onkruid. Het werkt nog steeds zeer goed als je het rookt

    Maar nu is mijn vraag.......ik zie hier wel eens mensen in glazen potten bewaren. Blijft de GEUR er dan langer aan zitten? of zijn er andere methodes om je wiet wat langer lekker te laten ruiken. Want nu meurt het gewoon vind ik
    NLX outdoor kweek 2011
    Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
    De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

    #2
    Met een lekker pafje op zijn tijd...raak je de weg soms even kwijt.LOL
    als je wiet goed droog is kan hij bij luchtdichte bewaring alleen maar beter gaan ruiken net na het oogsten ruikt het naar hooi gedroogd gras,in principe hetzelfde als een goede wijn die ook beter word na een tijdje gelegen te hebben al heb ik die ervaring nog niet gehad,het moet gelijk op

    Comment


      #3
      Hoi
      Mijn buiten wiet zit in potten maar als ik er wat uit haal zit er ook een rare geur aan van net gemaaid gras maar als het een uurtje naast de pot lig dan gaat hij pas echt goed naar wiet ruiken zolang het in de pot zit niet. En het gaat niet van de kwaliteit van mijn wiet af
      Groetjes
      God was never on your side..

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Oke dat is nog een heel verhaal dat cure-en maarja dat is voor deze wiet nu te laat want die zit al een maand of zo in zakjes. Maar ook zoals Sandra al zei de kwaliteit is nog steeds perfect dus dat rare luchtje neem ik wel voor lief

          Ik wil nu snel dat het voorjaar wordt dan kan ik eindelijk zelf buiten planten gaan kweken voor het aller eerst. Ik hoop dat dit wat gaat worden.

          Iig bedankt voor deze info allemaal!
          NLX outdoor kweek 2011
          Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
          De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

          Comment


            #6
            mijn plant staat nu een tijdje in bloei maar als ik goed ruik ruik ik ook nog niet een echte wiet lucht...ik hoop dat dit je wat help

            grtzz

            Comment

            Bezig...
            X