Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gelijk grote potten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gelijk grote potten

    Korting op 420shop
    Hallo mensen.........voordat de buitenkweek gaat beginnen heb ik nog even een vraag.....

    Ik kon er niet echt iets over vinden met de search dus vandaar een nieuw topic.

    Ik zie altijd iedereen beginnen met kleine potjes dan steeds overpotten naar grotere.........

    Nou vroeg ik me af waar is dat goed voor? Hierdoor kan de plant toch alleen maar gaan stressen?

    Ik wou namelijk gelijk met grote potten beginnen zodat de plant niet meer overgepot moet worden Maar is dit goed of moet ik net als de rest met kleine potjes beginnen..

    En waarom dan ?
    NLX outdoor kweek 2011
    Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
    De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

    #2
    de bedoeling hiervan is dat je met een kleine pot begint en zo naar een grotere verder gaat omdat je wortels dan veel dichter op elkaar gaan groeien en je ook een beter wortelsysteem krijgt!

    als je grote pot vol zit met wortels ga je een betere oogst hebben dan dat je wortelsysteem ondermaats is zoals je hebt als je direkt in een grote pot begint...

    grtzzz

    Comment


      #3
      Ook wordt dit gedaan omdat je voedingsstoffen dan beter geconcentreerd worden en de grond beter benut wordt. Dit dan puur voor binnenkweek gericht, wat extra info kan geen kwaad

      Greetzzz

      Jona

      Comment


        #4
        Ah oke alvast dank voor deze reacties
        NLX outdoor kweek 2011
        Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
        De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

        Comment


          #5
          idd jona,goede bijvulling...

          grtzzz

          Comment

          Bezig...
          X