Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vanilla kush & LSD (barneys farm) advies/tips.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Vanilla kush & LSD (barneys farm) advies/tips.

    Juist ja,

    Ter Uwer informatie; waterglas is toegelaten in de biologische land en tuinbouw
    Vergeet niet dat lava kalk deels vervangt vanwege de eigen zuurbindende waarde.
    Betekend minder kalk strooien als je ook lava gebruikt.

    Bio gaat toch moeilijk worden omdat je met bio voeding waarschijnlijk in het bos een stikstof en magnesium tekort krijgt.

    Haal bij de Welkoop maar een paar balen kippen mest en laat die potgrond maar zitten.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment


      #17
      Re: Vanilla kush & LSD (barneys farm) advies/tips.

      mm.. oke, dan ga ik bij aankoop van de PH meter ook wat kippenmest bestellen en deze volgende week alvast mengen met de grond.

      De spot bevindt zich niet echt in het bos, beetje lastig uit te leggen, het betreft moeras gebied tussen 2 riviertjes in (soort eilandje) met veel struiken, boompjes en brandnetels, in het midden is de grond niet echt moerassig meer (wel vochting) en daar zal ik de plantjes poten (lastig te bereiken en bijna onmogelijk om te zien) dus in mijn ogen de perfecte guarilla spot, vorig jaar een test plantje neergezet, t/m July bleef hij achter met groeien maar daarna maakte hij een inhaalslag, dus ga ervan uit dat de condities goed zijn.

      Maar je raad me dus aan om niet bij te voeden tijdens het kweek proces tenzij er complicaties optreden.
      Dus alleen kippenmest mengen, PH waarde meten (indien aanpassen) en uiteindelijk nog wat lavameel/waterglas.
      Last edited by ijzerehenk; 29 March 2013, 16:13.

      Comment


        #18
        Re: Vanilla kush & LSD (barneys farm) advies/tips.

        Natuurlijk moet je bij voeden.
        Ik vond alleen met potgrond slepen niet slim omdat dat alleen wat kunstmest en turf brengt.
        Gedroogde kippenmest van de Welkoop bevat veel meer langzaam vrijkomende mineralen en rechtvaardigen het gesleep beter.

        Ik persoonlijk zou geen van beide nemen, maar Osmocote/Pokon korrels met een werkings duur van 6 mnd.
        http://www.deoosteindeonline.nl/Prod...nten-25-stuks/
        Uiteraard heb je er in de volle grond meer nodig dan in een pot.

        Lava en basalt meel geeft naast calcium ook magnesium en veel sporen elementen.

        Waterglas kan je mee spuiten (1-2 cc/ltr met uitvloeier) om de celwanden te versterken en schimmels (vooral meeldauw) te bestrijden.

        Toch valt te voorzien dat je Teldor en Finesse nodig zult hebben op die natte plek.
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          #19
          Re: Vanilla kush & LSD (barneys farm) advies/tips.

          Bedankt voor alle info, stel het zeer op prijs

          Maar dan ga ik voor de korrels van je link, wordt alleen lastig inschatten hoeveel ik er moetgebruiken. Maar daar zal ik wel uitkomen
          Heb je toevallig nog een linkje voor het waterglas en de lava en basalt meel of zijn deze niet op internet te verkrijgen?
          Wat raad je me nog aan om bij te voeden ? Merk/winkel, bestel het liefste alles online

          Comment

          Bezig...
          X