Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginner zoekt hulp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginner zoekt hulp

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ben nieuw op dit forum en nieuw met kweken. Ik wilde dit jaar graag een paar plantjes zetten en had al wat opgezocht hier en daar... Nu had ik zaadjes gevonden van "Spliff" en bij de omschrijving stond: buiten opbrengst: 500+ gram per plant... Lijkt me erg veel ofniet? Ik heb geen idee hoeveel er normaal gesproken van een plant komt? Verder vroeg ik me af wat voor een beginner een goede soort is om mee te kweken, wil er 5 zetten, 1 in de tuin, 4 ergens anders (guerilla toch?). Zijn er nog bijzonderheden waar ik op moet letten hierbij?

    Ik zat te twijfelen om ze in de mais te zetten, en dan wilde ik ze eigelijk thuis voorgroeien tot ze ongeveer 1 meter zijn en dan de mais in.... Geen goed idee? of gaat wel?

    Sta voor alle tips open !! Heb nog niks besteld dus hoor graag wat jullie me aanraden!

    Owja, is voeding een must? En de potgrond, cocos? of...?

    Bij voorbaad dank!

    #2
    Re: Beginner zoekt hulp

    zie je jezelf al fietsen, met 4 planten van een meter in je fietstasje, ongemerkt en ongezien naar je guerillaspot ?

    Check Janleuri's Guerillagids eens, daar staat veel nuttige info voor de starter.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Beginner zoekt hulp

      Hahahahahaha, ja daar was ik indd nog niet helemaal uit, dacht het snachts te doen, dan slaapt toch iedereen, en woon aan een bosrand dus leek me te doen

      Comment


        #4
        Re: Beginner zoekt hulp

        De wietplanten uitlaten. Perfect normaal toch?
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

        Comment


          #5
          Re: Beginner zoekt hulp

          500 gram per plant vind ik wel erg veel
          meestal mag je blij zijn met 100-300 gram per plant maar dan moet je toch al 'n flinke boom hebben!
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment

          Bezig...
          X