beginnner

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • midzz
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Apr 2013
    • 2

    #1

    beginnner

    Korting op 420shop
    ik wil dit jaar voor het eerst wiet kweken(buiten) heeft er iemand nog tips voor mij mbt soort, voeding etc
    ik wil graag een zoon groot mogelijke opbrengst
    alvast bedankt
  • SpaceHaze123
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2012
    • 121

    #2
    Re: beginnner

    Outdoorplanten voor beginners
    http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/2181-Welke-outdoor-plant-mee-beginnen-voor-beginnende-kweker


    Beginnersvragen
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...gen-op-een-rij

    Lees gewoon rond op dit forum dat lost al een hoop vragen voor je op

    Comment

    • Heribei
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2011
      • 1140

      #3
      Re: beginnner

      Oorspronkelijk geplaatst door midzz
      ik wil dit jaar voor het eerst wiet kweken(buiten) heeft er iemand nog tips voor mij mbt soort, voeding etc
      ik wil graag een zoon groot mogelijke opbrengst
      alvast bedankt
      Hahaha we willen allemaal wel een zo groot mogelijke opbrengst
      Heb je soortjes die je trekken?
      Je kan sowieso vale zijn topic binnen wandelen van vorig jaar en kijken of je denen wat vind.
      Je kan ook mijn verslag van vorig jaar kijken en kijken of autoflowers je wat lijken.
      Wat voeding betreft plagron, Hy-pro, atami dit zul je toch echt even zelf moeten uitzoeken welke jou fijn lijkt je budget bekijken.
      Je kan natuurlijk ook natuurlijke voeding gebruiken in de vorm van bijv. Wormen mest.

      Wat zegt mijn verhaal nou eigenlijk?
      Lezen, Lezen en nog is Lezen.
      Zeker omdat rond deze tijd 100 van dit soort topics worden geopend.

      Succes.

      Comment

      • midzz
        Zaadje
        Nieuw Lid
        • Apr 2013
        • 2

        #4
        Re: beginnner

        bedankt voor de reacties!

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        is 100 รก 150 euro een goed budget?

        Comment

        • Heribei
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2011
          • 1140

          #5
          Re: beginnner

          Jaa daarvan kan je zaad + Grond + evt potten + voeding van halen.
          Alleen helaas de zon niet

          Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

          Comment

          Bezig...