Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoornspaanders en oergesteentemeel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hoornspaanders en oergesteentemeel

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal

    Ik ben gisteren op mijn fiets gesprongen en heb heel de dag op en neer gefietst om al de bestandsdelen van bobo's receptje bij elkaar te sprokkelen.
    (zie je mij al met 85 liter potgrond op men snelbindertje fietsen ) heb namelijk geen auto.

    bij de 5e winkel uiteindelijk toch perliet gevonden!

    maar nu zijn er nog 2 dingen die hier in de buurt (op fietsafstand) niet te vinden zijn, namelijk oergesteentemeel en hoornspaanders.

    Dat wordt dus online bestellen of met het openbaar vervoer. online heb ik nog niets kunnen vinden.

    Weet er iemand een adres, online of een winkel in de provincie antwerpen waar deze dingen te vinden zijn?

    OF, wat ook een optie is, een makkelijker te verkrijgen product dat de zelfde werking heeft?

    alvast bedankt!!

    Mativ

    #2
    Re: hoornspaanders en oergesteentemeel

    Hoornspaanders is gewoon de grove versie van hoornmeel, dus dat kan als vervanging dienen.
    Oergesteentemeel : ik weet nog steeds niet wat het is, het is ofwel benoniet of kieseriet (allebei zijn oergesteenten), ik heb al altijd gegokt op kieseriet.

    Comment


      #3
      Re: hoornspaanders en oergesteentemeel

      Oergesteentemeel, ook wel Vulkamin, ff googelen...

      Comment


        #4
        Re: hoornspaanders en oergesteentemeel

        Kan iemand mij vertellen of Lavameel het zelfde is als oergesteentemeel, of de zelfde functie heeft?
        Vulkamin vind ik wel op google, maar geen site die het online verzendt, of het moeten zakken van 20 kg zijn....

        Comment

        Bezig...
        X