Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan ik mijn Royal Dwarf AF buitenzetten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kan ik mijn Royal Dwarf AF buitenzetten?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb een Royal Dwarf plantje dit jaar.ze is uitgekomen en doet het goed maar ik vraag me af of ik haar buiten kan zetten met het slechte weer (regen, felle wind)
    BKDVGpgCIAAKPPW.jpg

    Ik zou haar binnen ongv 2 dagen willen buiten zetten?
    Geven jullie me wat info?
    Peace
    Last edited by Rastamanforever; 12 May 2013, 10:55.

    #2
    Re: Kan ik mijn Royal Dwarf AF buitenzetten?

    met een zaailing kan je beter effe wachten, als hij wat groter is meestal bij de tweede internode, plant je hem tot aan zen lobbladjes in en dan kan die buiten, zal iets van een goeie week a 2weken na ontkieming zijn


    Comment


      #3
      Re: Kan ik mijn Royal Dwarf AF buitenzetten?

      Oorspronkelijk geplaatst door PropainBob View Post
      met een zaailing kan je beter effe wachten, als hij wat groter is meestal bij de tweede internode, plant je hem tot aan zen lobbladjes in en dan kan die buiten, zal iets van een goeie week a 2weken na ontkieming zijn

      En het weer maakt niks uit de felle wind en regen?

      Comment


        #4
        Re: Kan ik mijn Royal Dwarf AF buitenzetten?

        Oorspronkelijk geplaatst door Rastamanforever View Post
        Hij is uitgekomen en doet het goed maar ik vraag me af of ik hem buiten kan zetten met het slechte weer (regen, felle wind)

        Ik zou hem binnen ongv 2 dagen willen buiten zetten?
        ik zou hem helemaal niet buiten zetten maar regelrecht de groenbak in pleuren Zij daarentegen kan best wat hebben hoor, beetje oppassen met extreem weer maar voor de rest no probs
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: Kan ik mijn Royal Dwarf AF buitenzetten?

          Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
          ik zou hem helemaal niet buiten zetten maar regelrecht de groenbak in pleuren Zij daarentegen kan best wat hebben hoor, beetje oppassen met extreem weer maar voor de rest no probs
          Oeps foutje! Tis zondag morgend eh! Bedankt voor de info en de correctie :p

          Comment


            #6
            Re: Kan ik mijn Royal Dwarf AF buitenzetten?

            Ik heb zelf ook 5 royal dwarf AF. Maar ik heb ze samen met 35 andere RQS al buiten gezet toen ze net ontkiemd waren. En zoals je kunt zien in mijn kweekverslag gaat dat prima. Staan al vanaf 3 mei buiten ofzo en nog geen vorst gehad.

            Comment


              #7
              Re: Kan ik mijn Royal Dwarf AF buitenzetten?

              Oorspronkelijk geplaatst door mostlymauwiewauwie View Post
              Ik heb zelf ook 5 royal dwarf AF. Maar ik heb ze samen met 35 andere RQS al buiten gezet toen ze net ontkiemd waren. En zoals je kunt zien in mijn kweekverslag gaat dat prima. Staan al vanaf 3 mei buiten ofzo en nog geen vorst gehad.
              Oke bedankt!! Ik volg je kweekverslag zeker!

              Comment


                #8
                Re: Kan ik mijn Royal Dwarf AF buitenzetten?

                ik zal vanavond ofzo wel even een fotootje maken van mijn Royal dwarfs dan weet je precies welke het zijn en hoe ze het doen.

                Comment

                Bezig...
                X