Ik wil beginnen met kweken, tips en uitleg nodig!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jackyherrer
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Nov 2012
    • 15

    #1

    Ik wil beginnen met kweken, tips en uitleg nodig!

    Korting op 420shop
    Heej allemaal.
    ik heb sinds vandaag het idee om zelf een aantal plantjes te gaan kweken.
    ik wou graag wat antwoorden beantwoord hebben en wat tips als het kan aangezien dit me eerste keer wordt

    mijn vragen:

    1. is het mogelijk op een balkon, met niet de volle zon (zon vanaf ongeveer 3 uur zomertijd) -
    2. matige wind tot geen wind. -
    3 hoe het zit met de nacht kwa donker buiten enz.. -
    4. bloeitijd en de beste tijd om te gaan kweken. -
    5. welke potgrond!?!?!? -


    6. mischien mogelijk om het naar binnen te verplaatsen op mijn kamer (altijd 23 graden)

    als je ook verder nog truucjes of tips hebt laat het me weten

    Thanks alot!!!
  • moreweed
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 5939

    #2
    Re: Ik wil beginnen met kweken, tips en uitleg nodig!

    Niet miepen, gewoon uitproberen joh. Autoflowerzaadje in een potje en .... wachten maar !

    Potgrond = potgrond,
    tijdens de nacht is het donker (hier althans),
    weinig wind is rot want je kan niet vliegeren (en er is wat meer kans op schimmels als je pech hebt),
    de bloeitijd hangt af van de soort die je gaat zetten (kies zo'n grappig autoflowertje),

    Truuk : laat het plantje het werk doen.

    succes en veel plezier
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment

    • mildred
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2012
      • 766

      #3
      Re: Ik wil beginnen met kweken, tips en uitleg nodig!

      en als dat plantje nou zn werk doet kan jij ondertussen wel een boek lezen over wietkweken !
      maar kijk uit !! het kweken van dit wonderlijke plantje is net zo verslavend als het roken van haar vruchten !!

      dus j bent gewaarschuwd bij deze..

      Comment

      • jackyherrer
        Junior Stoner
        Nieuw Lid
        • Nov 2012
        • 15

        #4
        Re: Ik wil beginnen met kweken, tips en uitleg nodig!

        toppers super bedankt voor de uitleg!

        Comment

        • Taart
          Advanced Stoner
          Member
          • Apr 2013
          • 67

          #5
          Re: Ik wil beginnen met kweken, tips en uitleg nodig!

          Het blijft toch onkruid Beetje liefde geven en dan komt het wel goed!

          Comment

          Bezig...