Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke van deze 2 soorten is het beste voor de eerste keer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke van deze 2 soorten is het beste voor de eerste keer?

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen ,

    Ik ben nieuw op dit forum en hoop een beetje te kunnen contribueren.
    Het is niet gebruikelijk voor mij om zo vroeg te beginnen met een topic, maar dit leek me wel een zeer geschikt forum.

    Ik wil graag voor de eerste keer wiet plantjes telen en dit wil ik buiten doen (begin Juni).
    Ik vroeg me af welke soort beter is voor de eerste keer telen.

    AK Widow 47: http://www.wietzaadjes.nl/shop/ak-wi...ds-p-3039.html
    Of White Widow (auto): http://www.wietzaadjes.nl/shop/white...rk-p-3982.html

    Beide zijn gefeminiseerde zaadjes.
    Is de website waar ik het op wil bestellen ook goed? (wietzaadjes.nl)

    Groetjes,
    Unscrewed

    #2
    Re: Welke van deze 2 soorten is het beste voor de eerste keer?

    Ik weet niet of je mag bumpen, maar deze draad is weer 4 daagjes oud.
    Misschien kan een modje het in de "Buitenwiet kweken" sectie doen?
    Ik dacht dat ik dat had gedaan, maar blijkbaar niet.

    Comment


      #3
      Re: Welke van deze 2 soorten is het beste voor de eerste keer?

      Bij deze dan.

      Comment


        #4
        Re: Welke van deze 2 soorten is het beste voor de eerste keer?

        Het zijn 2 hele verschillende soorten zaden. De een is een reguliere plant terwijl de andere een autoflower is.

        Een normale plant schiet pas in bloei wanneer de dagen korter worden, hierdoor zijn de planten pas laat in het seizoen klaar en is de kans op bijv. toprot groter.
        Een autoflower gaat automatisch bloeien, maar heeft daarom wel een lagere opbrengst.

        Comment


          #5
          Re: Welke van deze 2 soorten is het beste voor de eerste keer?

          ik hoor niet echt veel goede ervaringen over wietzaadjes.nl
          maar waarom niet ff bij de betrouwbare shop kijken zoals bv KLIK
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #6
            Re: Welke van deze 2 soorten is het beste voor de eerste keer?

            Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
            Bij deze dan.
            Heel erg bedankt.
            Oorspronkelijk geplaatst door Goblif View Post
            Het zijn 2 hele verschillende soorten zaden. De een is een reguliere plant terwijl de andere een autoflower is.

            Een normale plant schiet pas in bloei wanneer de dagen korter worden, hierdoor zijn de planten pas laat in het seizoen klaar en is de kans op bijv. toprot groter.
            Een autoflower gaat automatisch bloeien, maar heeft daarom wel een lagere opbrengst.
            Dus eigenlijk adviseer je de autoflower soort?
            Ik zie dat daar rond de 20% THC in zit, in de planten, zouden dit verkopers praatjes zijn of is de site wel te vertrouwen?
            Adviseer je misschien betere autoflower soorten (waar redelijk veel THC in komt)/websites?

            Bij voorbaat dank

            Comment


              #7
              Re: Welke van deze 2 soorten is het beste voor de eerste keer?

              Oorspronkelijk geplaatst door Unscrewed View Post
              Heel erg bedankt.

              Dus eigenlijk adviseer je de autoflower soort?
              Ik zie dat daar rond de 20% THC in zit, in de planten, zouden dit verkopers praatjes zijn of is de site wel te vertrouwen?
              Adviseer je misschien betere autoflower soorten (waar redelijk veel THC in komt)/websites?

              Bij voorbaat dank
              Het lijkt mij dat een autoflower wat simpeler is voor beginners, ja.
              Ik doe echter dit jaar ook mijn eerste kweek dus heel veel kan ik hier niet over zeggen. Zelf heb ik 4 autoflowers en 2 normale planten gezet zodat ik beide kan uitproberen.

              Comment


                #8
                Re: Welke van deze 2 soorten is het beste voor de eerste keer?

                Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                ik hoor niet echt veel goede ervaringen over wietzaadjes.nl
                maar waarom niet ff bij de betrouwbare shop kijken zoals bv KLIK
                Dankjewel! Ik ga daar ook een metalen grinder kopen dan, die zien er redelijk uit.
                Ik dacht aan deze zaadjes: http://420shop.nl/critical-jack-auto...g-dinafem.html
                Zou dat goed zijn? En dan 3 zaadjes.
                Zou ik daarmee denk je wel boven de 100 gram komen?

                Groetjes
                Oorspronkelijk geplaatst door Goblif View Post
                Het lijkt mij dat een autoflower wat simpeler is voor beginners, ja.
                Ik doe echter dit jaar ook mijn eerste kweek dus heel veel kan ik hier niet over zeggen. Zelf heb ik 4 autoflowers en 2 normale planten gezet zodat ik beide kan uitproberen.
                Oh! Waar heb je jouw zaadjes gekocht en welke soorten ga je kweken?
                Alvast succes!

                Comment


                  #9
                  Re: Welke van deze 2 soorten is het beste voor de eerste keer?

                  Die ak widow47 gaat pas eind oktober klaar zijn denk ik.
                  Ik zou gaan voor enkele autoflowers of een vroegbloeiertje.
                  Mischien een idee om enkele WW en ak47 autoflowers in je tuintje te zetten .
                  Je komt er wel uit hoor.

                  groetjes wamy

                  Comment


                    #10
                    Re: Welke van deze 2 soorten is het beste voor de eerste keer?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Unscrewed View Post
                    Dankjewel! Ik ga daar ook een metalen grinder kopen dan, die zien er redelijk uit.
                    Ik dacht aan deze zaadjes: http://420shop.nl/critical-jack-auto...g-dinafem.html
                    Zou dat goed zijn? En dan 3 zaadjes.
                    Zou ik daarmee denk je wel boven de 100 gram komen?

                    Groetjes

                    Oh! Waar heb je jouw zaadjes gekocht en welke soorten ga je kweken?
                    Alvast succes!
                    Ik heb mijn zaadjes ook van 420 Shop. Ik heb de Royal Dwarf, Fruit Automatic en Big Bang. Van elke strain 3 zaadjes, maar ik heb helaas te weinig ruimte in mijn tuin om ze allemaal te planten.
                    Jij ook succes!

                    Comment


                      #11
                      Re: Welke van deze 2 soorten is het beste voor de eerste keer?

                      Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                      ik hoor niet echt veel goede ervaringen over wietzaadjes.nl
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: Welke van deze 2 soorten is het beste voor de eerste keer?

                        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                        Bij deze dan: Ik heb erg goeie ervaring met wietzaadjes.nl
                        Ik heb er al diverse malen besteld en nimmer teleurgesteld.



                        btw: Topicstarter: Van drie autoflowerts ga je geen 100 gram oogsten.
                        Misschien de helft als je ze rotvrij kunt houden.
                        Leren = Experimenteren

                        Comment


                          #13
                          Re: Welke van deze 2 soorten is het beste voor de eerste keer?

                          Sorry unscrewed om een beetje oftopic te gaan.
                          Ik heb het persoonlijk ook niet meer met wietzaadjes.nl.
                          1zaadje Passion nr1 en 1 pamir gold besteld, kiemratio 0% .
                          Kan natuurlijk ook aan de breeder liggen.
                          terug ontopic: heb je al een keuze in genetica kunnen maken?

                          Mvg wamy

                          Comment

                          Bezig...
                          X