Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Noodoplossing gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Noodoplossing gezocht

Korting op 420shop
    Hallowkes allemaal

klein/groot probleemke hier: guerilla gepland me ne maat
    maat haakt af en wilt t nimmer doen, nu zou ik dus nie weten waar k men plantjes nu kan zette
    de vorige plaats is geen optieleer aangezien men maat enzo die kenne
    dus dacht ik bij ons thuis achter t thuinhuis sta et vol bamboes
    daa komt nooit iemand mss daar ik weedrt ffe ni
    Zijn r mss tips om int geniep toch 'thuis' erges te kweke
    alvast merci!!

Re: Noodoplossing gezocht

onder het bed van je ouders ?
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ik weet nog wel een paar goeie spots in jouw tuin!

Comment

Ik dacht mss heeft iemand ervaring met zoon zaak thuis planten maar toch buiten et zicht fzo-
        kheb ffe gedacht om ze maar 30 cm te late worde door ze in en 1 literpot te steke maar dan heb waarschijnlijl opk maa 1 grammie opvrengst dus das ook maar nix natuurlijk

Comment

Doet me denken aan die ene keer dat mijn zusje d'r portemonnee kwijt was en op Google ging zoeken waar die kon liggen.

Ik denk niet dat je je plantjes ergens succesvol kan verstoppen aangezien de meeste verstop plaatsen veel schaduw zullen hebben. Daarnaast gaan je planten ook nog stinken als ze gaan bloeien. Ik neem aan dat je ouders het niet mogen weten? Als een goeie plek vinden je gelukt is ben je er namelijk nog steeds niet, hoe wil jij ongemerkt je oogst gaan drogen?

Comment

google maps brengt raad.. vergeet alvast niet de exacte plaatscode hier te noteren zodat je steeds kan komen kijken naar waar het nu precies wel was.. ben dat zo ook eens vergeten en toen jah toen was ik me plantje zoek natuurlijk.. das echt bagger en wens ik jou dus alvast niet toe. ooit dacht ik eens clever te wezen en had een paar planten in potten in de dakgoot verstopt .. dacht ik .. toen vroeg me vader plots: moede gij die hier nog hebben of mag dat weg? - serieus he .. die kerel had het gewoon niet door, mja ze bloeiden nog niet maar toch, ge zou verwachten .. he .. alee suc6 nog.

Comment

haha :p el guerilliero, en goblif, drogen heb ik al voor gezorgd hoor, tis enkel t plantje nog een auto van 7 weken.

Comment

Comment

er is zoveel plaats maar mensen hebben zo weinig fantasie
                  zet niet alles bij elkaar maar zet ze verspreid op meerdere plaatsen
                  de kans op ontdekking is dan stukken kleiner.
                  je hoeft het vaak niet eens ver te zoeken als het er echt op aan komt!!!
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Da waar maar men maat zet de spot tege zijn maat en die weer tegen zijn enzo door, dus die spit waar nu al zeker 5 mense van af weten kan ik niet meer gebruiken dusdacht ik doe et dicht bij huis :p

Comment

Gewoon een zonnig plekje uitkiezen in de tuin, en in de grond steken.
                      Je zoekt een plekje voor thuis? Dan lijkt het me logisch dat ze in de tuin vliegen.
                      Gewoon doen zou ik zeggen.
                      En als de ouders iets vragen ? Die heb jij daar niet gezet, da's waarschijlijk van vogelzaad ofzo

greetz
                      HOMMEL
                      Leren = Experimenteren

Comment

kan het bijna niet lezen!....
                        Oorspronkelijk geplaatst door Grinder44 View Post
                        Hallowkes allemaal

klein/groot probleemke hier: guerilla gepland me ne maat
                        maat haakt af en wilt t nimmer doen, nu zou ik dus nie weten waar k men plantjes nu kan zette
                        de vorige plaats is geen optieleer aangezien men maat enzo die kenne
                        dus dacht ik bij ons thuis achter t thuinhuis sta et vol bamboes
                        daa komt nooit iemand mss daar ik weedrt ffe ni
                        Zijn r mss tips om int geniep toch 'thuis' erges te kweke
                        alvast merci!!
                        sigpic

Comment

Zet ze gewoon achterin de tuin en hang er een paar kunstbloemen in.
                          Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

Dat gaan ze nooit ruiken nee

mobile message

Comment

zoek een mooi plekje in bejaarden buurt , schoffel het tuintje voor ze, zijn ze blij mee !

Comment

Bezig...
                              X