Noodoplossing gezocht

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Tu sheng peng
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 194

    #16
    Re: Noodoplossing gezocht

    No i het no wl n plksskje vor must gewon n d lamp n gurila dn gwon drogen en dn ken su di plantn evn doen n dn ff oochtsten n dn klaar.
    sigpic

    Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #17
      Re: Noodoplossing gezocht

      Yea daar zeg je zowat TSP.
      Als je eenmaal een plek hebt, en je zou per ongeluk nog wat oogsten ook, waar ga je dat dan drogen, als je ouders het niet mogen weten en je hebt geen vrienden die je kunt vertrouwen ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Heribei
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2011
        • 1140

        #18
        Re: Noodoplossing gezocht

        Oorspronkelijk geplaatst door Grinder44
        Hallowkes allemaal

        klein/groot probleemke hier: guerilla gepland me ne maat
        maat haakt af en wilt t nimmer doen, nu zou ik dus nie weten waar k men plantjes nu kan zette
        de vorige plaats is geen optieleer aangezien men maat enzo die kenne
        dus dacht ik bij ons thuis achter t thuinhuis sta et vol bamboes
        daa komt nooit iemand mss daar ik weedrt ffe ni
        Zijn r mss tips om int geniep toch 'thuis' erges te kweke
        alvast merci!!
        Whoot Whoot Whoot O_O"??
        Normaal nederlands graag?

        Nee haha, lees gewoon wat guerilla verslagen.

        Comment

        • Grinder44
          Advanced Stoner
          Member
          • Jan 2013
          • 70

          #19
          Re: Noodoplossing gezocht

          Heb ik best al wat gedaan maar buite die eene locatie, zijn e niet veel andere in de buurt ik woon namelijk in het centrum dus veel afgelegen plekken zijn er niet . Dus daarom dacht k doe et in de tuin en doevalsof k et er niet heb gezet maar ik weet nu al dat men plantje dan toch gewoon wordt omgehakt

          Comment

          • TheWolf
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Aug 2012
            • 189

            #20
            Re: Noodoplossing gezocht

            Ergens binnen zetten gaat sowieso niet als je je ouders er niets wilt laten van weten, die geur verspreid zich door heel het huis vriend.. Ken je niet iemand in de buurt die een hoge haag heeft in zijn tuin? Of iemand die weinig in zijn tuin komt, kun je het beste dat daar zetten.. Voor de rest zou een veld of aan de rand van een bos ideaal zijn..

            Comment

            • Tu sheng peng
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Jan 2013
              • 194

              #21
              Re: Noodoplossing gezocht

              Plan before you plant! - Gorge Cervantes
              sigpic

              Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

              Comment

              • Grinder44
                Advanced Stoner
                Member
                • Jan 2013
                • 70

                #22
                Re: Noodoplossing gezocht

                Das waar maar veel bissen , weiden of velden zijn hier niet te bespeuren

                Comment

                • HR83
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2011
                  • 1046

                  #23
                  Re: Noodoplossing gezocht

                  Nederlandse woordenboeken waren ook niet gespot zeker...
                  __________________________________________________ ______________

                  When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                  sigpic

                  Comment

                  Bezig...