Strekken ze te veel?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • renszor
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2010
    • 49

    #1

    Strekken ze te veel?

    Korting op 420shop
    Hallo, ik ben van plan om een guerilla kweek te beginnen.
    Dit is m'n derde jaar. Eerst altijd op het balkon gedaan. Maar ik ben verhuist en heb geen balkon meer..

    Ik heb 2 shiva shanti II plantjes. zijn nu een dag of zes uit de grond gekomen. En staan sinds dien in het raamkozijn om voor te groeien.
    Ze gaan alleen heel ergs strekken! Heb ik verkeerd glas in mijn raam misschien? Kan het dat het te veel uv tegen houd of zo iets.

    Wat kan ik hier aan doen?
  • poepzak200
    Cronic Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2011
    • 3081

    #2
    Re: Strekken ze te veel?

    voor het raam werkt niet goed
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment

    • renszor
      Senior Stoner
      Member
      • Jun 2010
      • 49

      #3
      Re: Strekken ze te veel?

      Gelukkig hebben we de foto's ook nog

      20130604_143842[1].jpg20130604_143825[1].jpg

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Gelijk buiten zetten dan maar? Of eerst even onder een lampje?

      Comment

      • Hasharin
        Grower
        MemberLucky Member
        • May 2010
        • 694

        #4
        Re: Strekken ze te veel?

        Zet er voorzichtig een stokje naast met wat bindingkjes en floep ... buiten


        Grtz Hash
        Geniet nooit met mate !

        Comment

        • Wietefras
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2013
          • 4374

          #5
          Re: Strekken ze te veel?

          Als je ze ingraaft tot de lobbladen ben je het meeste van die strek wel weer kwijt. Heb je ook geen stokje nodig.

          Als je ze voor het laam laat staan blijven ze strekken. Onder een lamp ook trouwens. Of je moet een grote lamp hebben, maar dat lijkt me wat overdreven voor alleen voorgroeien.

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment

          • renszor
            Senior Stoner
            Member
            • Jun 2010
            • 49

            #6
            Re: Strekken ze te veel?

            Gelukkig is het mooi weer

            Bedankt!

            Comment

            • CannaVis
              Banned
              • Jul 2009
              • 845

              #7
              Re: Strekken ze te veel?

              zo snel mogelijk buiten en overpotten tot aan de lobblaadjes.ervaring leert mij dat ze nog even blijven nastrekken dus asap buiten ermee!

              Comment

              • renszor
                Senior Stoner
                Member
                • Jun 2010
                • 49

                #8
                Re: Strekken ze te veel?

                gedaan! bedankt voor het advies

                Comment

                Bezig...