Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

enkele vragen!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    enkele vragen!!

    Korting op 420shop
    Ik wil outdoor starten,
    -ik hoorde dat uit female seeds vaak hermafrodieten komen, klopt dat??
    haal je veel wiet af van hermafrodieten, ten opzichte van female?

    -suggestie voor buitenplant voor belgisch weer, die niet teveel aandacht nodig heeft, en liefst een INDICA omdat die vroeger rijp zijn, bijgevolg minder kans op najaars toprot

    -ik wil zo vroeg mogelijk beginnen, is half maart een optie? of is er een percentuele kans dan op mislukking als ik zo vroeg start.

    -bloempotten: ik wil steeds overpotten: als ik begin met een bloempot van diameter 15cm en hoogte 15cm, hoe lang doe je daarmee voor de plant zijn wortels plaatstekort krijgen?

    -als er een vermoeden is van vervuilde terreinen, kan dit dan veel schadelijke stoffen opnemen die bij het eindproduct zullen horen? En wat als ik ze in bloempot zet op vervuild terrein, kan het dan nog kwaad?

    alvast bedankt.

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door shiaz View Post
    Ik wil outdoor starten,
    -ik hoorde dat uit female seeds vaak hermafrodieten komen, klopt dat??
    haal je veel wiet af van hermafrodieten, ten opzichte van female?

    Bedoel je Feminised? want female en feminised is niet hetzelfde
    Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

    Comment


      #3
      uit female seeds komen meestal females soms een herma zeker als i te veel stress krijgt.
      half maart hangt er vanaf zolang je er zeker van bent dat er geen vorst overheen komt, echter zou ik ze gewoon binnen voorgroeien.
      overpotten geen probleen maar ik zou het niet te vaak doen want elke keer is een kleine groeistop. ik zou na die 15cm pot gewoon voor de eindmaat gaan.

      wat betreft dat vervuilde terein dat is een big no no niet eens aan beginnen. je wortels komen ook onder uit je pot vandaan en nemen dat dan zeker op. ik zou het niet doen.

      Comment


        #4
        ja zoals leo zegt ik zou hem voorgroeien . je kan hem al lang voorgroeien . voor een extra grote plant. buiten

        zoals leo zegt kunt ge uw plantjes buiten zetten wnnr het niet vriest . en wnnr de dagen langer zijn

        Greetz
        Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
        Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

        sigpic

        Comment


          #5
          voor zaad: ga gewoon naar de www.growshopalien.com en zeg hem wat je doelstelling is en ij zal u wel wa zaad verkopen, als je zelf moets gaan kiezen geraak je der nie uit

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Creezr View Post
            Bedoel je Feminised? want female en feminised is niet hetzelfde
            ik bedoelde wel degelijk feminized

            voor soorter heb ik al op het forum tips gelezen, sommige mensen noemden succesvolle soorten zoals medusa voor buiten, maar als ik op de site kijk zie ik dat het een binnenplant is. dat risico neem ik niet.

            Comment


              #7
              Cannab0y vind het nodig om andere leden te gaan beledigen...

              Cannab0y = Banned
              Last edited by Jointjedraaien; 18 March 2009, 14:27.

              Comment


                #8
                ah oke bedankt

                nog een vraag!
                ik kijk op zakken in winkel van potgrond, en vind deze 2 dingen op elke zak terug:
                -Samengestelde Meststoffen
                -Organisch Samengestelde Meststoffen
                beide hebben zeer uiteenlopende NPK waarden bijvermeld.

                -Naar welke NPK waarde moet ik nu kijken?? En welke is een goede standaard waarde of kan deze per plant verschillen, of van soort plant?
                -Deze potgrond is niet goed om mee te beginnen dan, want hij bevat meststoffen??
                -Hoe noemt potgrond zonder meststoffen dan??

                Comment


                  #9
                  in zaai en stekkengrond zit bijna gaan voeding in,zie wel dat je er neemt met perliet in...

                  en voor de npk,daar heeft iedere kweker wss zijn eigen mening over!

                  als je die juiste verhouding hebt mag ze hier altijd posten...

                  als je planten eens wat groter zijn en je pot ze over naar een grotere dan zou ik kiezen voor allmix of batmix (let wel op batmix is al heel hard voorgevoed,dus ik zou pas de laatste weken een beetje bijvoeden)

                  grtzzz

                  Comment

                  Bezig...
                  X