Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig !!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hulp nodig !!

    Korting op 420shop
    Hallo members,


    Ik heb een vraag, sinds een tijd heb ik mijn eerste plantje (white widow) en deze
    kweek ik buiten in mijn prachtige tuin. Dit ging allemaal erg aardig met het lekkere weer
    hij hing welles slap en ik dan gaf ik hem water en stond die er weer bij als een trots

    Maar nu heeft het gister extreem geregent en is het zonlicht ook alles behalve wat dat betreft fijn
    dus heeft mijn boompje beetje lastig van slappe bladeren.

    Normaal met erg warm weer wist ik dat het gewoon door te weinig water kwam.

    Maar nu maak ik me lichtelijk zorgen !! Hopelijk kunnen jullie me helpen (foto bijgevoegd)

    Untitled.jpgAlvast bedankt !

    #2
    Re: Hulp nodig !!

    misschien slaapt ze
    __________________________________________________ ______________

    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Hulp nodig !!

      Gisternacht hadik wel het idee dat ie meer open ging staan weer, tuurlijk is slapen normaal Maar hoor dat niet andersom te zijn ?
      Ben echt nog een beginnner beginner !

      Comment


        #4
        Re: Hulp nodig !!

        ze staat te nat
        probeer de pot af te schermen tegen regenwater
        b.v met een plastic zak
        ff geen water geven
        dan komt ze er wel boven op

        sucses.. grtzz birdie

        Comment


          #5
          Re: Hulp nodig !!

          Birdie superbedankt voor je reactie, als ik hem gewoon binnen zet voor het raam ? Is dat ook een optie ?

          Comment


            #6
            Re: Hulp nodig !!

            morgen of overmorgen is het wel weer goed hoor. Ze moet alleen ff het wateroverschot verwerken.

            Comment


              #7
              Re: Hulp nodig !!

              Super , naja het weer is wat grijzig hier, dus ik zet hem wel even binnen neer, de pot heeft gaten dus het zou helemaal goed moeten komen, bedankt voor de snelle reactie jongens, ik post wel even een foto weer als het beter lijkt !.

              Comment


                #8
                Re: Hulp nodig !!

                Hier schijnt de zon vollop je kan altyd nog een extra gat in je pot maken en je pot op plankjes zeten dat het overtollige water eruit kan lopen je kan ook gebruik maken van een klein afdakje helpt ook heel goed ik heb een tomaten kas gekocht bij de doe het zelf winkel voor 35 euro dus als t slecht weer is kan je hem daar in zetten het zijn allemaal kleine tips die je kan toepassen.
                Het klopt dat als je plantje teveel water krijgt dus als het plantje niet de kans krijgt om opzoek twgaan naar water in de droge aarde gaan ze hangen het ziet er het zelfee uit als hij tedroog staat. En als er teweinig licht is gaat je plant in slaap modus en gaat ie ook hangen . Door beestjes kan je plant ook gaan hangen inspecteer ze goed en als je iets tegen komt heb je je grootte vriend google die alles weet khoop dat ik je goed hwb geholpen en anders hoor ik t wel succes !!
                Legalize it

                Comment


                  #9
                  Re: Hulp nodig !!

                  Ze staat nu mooi binnen, nee beestjes heb ik niet , ik heb alles daar gelukkig al over opgezocht haha ! Ze kruipt alweer een beetje omhoog zelfs !

                  Comment


                    #10
                    Re: Hulp nodig !!

                    Okee en al over na gedacht over een afdakje ofzo? Schijnt de zon daar ook?

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    En binnen je kan ze beter echt buiten laten binne krijgen ze echt veel minder licht die van mij staan al drie weken buiten staan er altijd mooi bij

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Je kan ook aan je stam zien en je aftakkingen dat hij ook binnen heeft gestaan ik zie echt wen mini stammetje vergeleken die van mij
                    Legalize it

                    Comment


                      #11
                      Re: Hulp nodig !!

                      Daar heb je gelijk in, het is een stekje van een maat van me die ik kreeg, die heeft binnen gestaan, bij mij heeft ie sindsdien buiten gestaan.

                      Comment


                        #12
                        Re: Hulp nodig !!

                        20130616_185337.jpg
                        Nou heren hij staat er weer wat frisser bij , te druk gemaakt dus, in ieder geval bedankt !

                        Chille zondag allen

                        Comment


                          #13
                          Re: Hulp nodig !!

                          Kijk die is er weer bovenop!

                          Comment

                          Bezig...
                          X