Help Low Diesel(autoflower)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #16
    Re: Help Low Diesel(autoflower)

    ik rook autoflowers
    duivenvoer krijgt ook topjes en thc
    waar heb jij je basiskennis geleerd?
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • Heribei
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2011
      • 1140

      #17
      Re: Help Low Diesel(autoflower)

      Oorspronkelijk geplaatst door Sebboz
      Bro het is zeker een wietplant hoor , zitten al topjes op en ik zie de thc liggen
      wat heb jij liggen roken seg ?
      Reageer is normaal.
      Het is geen knikkervriendje van je
      Ga eerst zelf is lezen over autoflowers en kom daarna je vraag stellen want het feit dat je vraagt wrm deze autoflower geen meter is geworden zegt al genoeg.

      Comment

      • de oerhippie
        Ultra Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Aug 2011
        • 2132

        #18
        Re: Help Low Diesel(autoflower)

        Je hebt meer ruimte als ik, waarom autoflowers?

        Als je niet tevreden bent over de lengte, moet je

        geen autoflowers nemen... dit is een LOW diesel,

        of zoek een auto die groter wordt, ga naar de

        database. Of goeie P.P. zaden bemachtigen
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

        Comment

        • Sebboz
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2012
          • 126

          #19
          Re: Help Low Diesel(autoflower)

          Oorspronkelijk geplaatst door Heribei
          Reageer is normaal.
          Het is geen knikkervriendje van je
          Ga eerst zelf is lezen over autoflowers en kom daarna je vraag stellen want het feit dat je vraagt wrm deze autoflower geen meter is geworden zegt al genoeg.
          "Kan iemand mij uitleggen waarom de blaadjes van mijn Low Diesel autoflower zo dun en raar zijn ?" dat was mijn vraag , ik heb helemaal niets over de grootte gevraagd.
          Alleen merkte ik op dat deze kleiner is als mijn autoflowers van vorig jaar en vooral dat ie er zo raar uitziet.
          Nu zegt iemand mij dat ik slechte zaden heb gehad. lijkt me sterk want ze komen allemaal van dezelfde winkel en de rest van mijn planten zijn wel goed.


          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Oorspronkelijk geplaatst door de oerhippie
          Je hebt meer ruimte als ik, waarom autoflowers?

          Als je niet tevreden bent over de lengte, moet je

          geen autoflowers nemen... dit is een LOW diesel,

          of zoek een auto die groter wordt, ga naar de

          database. Of goeie P.P. zaden bemachtigen
          Mijn vraag was helemaal niet over de grootte van de plant , maar waarom ie er zo raar uit ziet :p , de reden voor autoflowers was een vroegere oogst (heb ook niet-autoflowers) zodat het beter verdeelt is over een lange periode en dat ik al iets te roken heb

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Oorspronkelijk geplaatst door angel777
          ik rook autoflowers
          duivenvoer krijgt ook topjes en thc
          waar heb jij je basiskennis geleerd?
          Excuseer voor mijn onwetendheid , had niet zo moeten reageren. Maar wat jij zegt lijkt me gewoon sterk. Ik heb foto's opgezocht over industriƫle hennep en dat is toch niet helemaal hetzelfde. En zouden ze duivenvoer dan ook autoflower maken ??

          Comment

          • angel777
            Cronic Grower
            • Mar 2010
            • 3409

            #20
            Re: Help Low Diesel(autoflower)

            deense sativa ( vroegbloeier)
            royal dane ziet er volgens mij ook zo uit!
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment

            • Sebboz
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Mar 2012
              • 126

              #21
              Re: Help Low Diesel(autoflower)

              Oorspronkelijk geplaatst door angel777
              deense sativa ( vroegbloeier)
              royal dane ziet er volgens mij ook zo uit!
              Kan dat goeie wiet worden ? hoeveelheid maakt me niks uit (heb nog genoeg planten )

              Comment

              • nilles
                Zaadje
                Nieuw Lid
                • Jun 2008
                • 2

                #22
                Re: Help Low Diesel(autoflower)

                nooit verpot? schijnen ze ook niet al te best tegen te kunnen

                Comment

                • Sebboz
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2012
                  • 126

                  #23
                  Re: Help Low Diesel(autoflower)

                  Oorspronkelijk geplaatst door nilles
                  nooit verpot? schijnen ze ook niet al te best tegen te kunnen
                  Van de eerste pot in volle grond , maar was altijd al een mongooltje

                  Comment

                  Bezig...