Bloeiende planten in de regen??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Joscrossbot
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 112

    #1

    Bloeiende planten in de regen??

    Korting op 420shop
    Hoi,

    ik heb 2 autoflowers , 1 daarvan staat juist een week in bloei , dus mijn vraag is mag men bloeiende planten in de volle regen gezet worden?? De aarde is wel afgedekt zo dat de bladeren alleen nat worden.
    Grtz Joske!
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Bloeiende planten in de regen??

    Als je goeie buitenplanten hebt kan een buitje echt geen kwaad.

    Toprot en meeldauw zijn schimmels, die zitten in de lucht.
    Meeste autoflowers zijn daar wat gevoeliger voor, maar je kunt er weinig aan doen, behalve zorgen dat je plant in super conditie is.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Joscrossbot
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 112

      #3
      Re: Bloeiende planten in de regen??

      Ook als het de hele dag of paar dagen aan elkaar regent?

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Want hier in belgie weet je nooit met het weer ik denk dat ze de zomer hebben geschrapt dit jaar
      Grtz Joske!

      Comment

      • Stroe
        Senior Stoner
        Member
        • May 2013
        • 27

        #4
        Re: Bloeiende planten in de regen??

        Nou Joske het weer in Nederland daar weet je het ook nooit mee.
        Mijn plant heeft al dagen geen echt zonlicht meer gezien.

        Comment

        • Joscrossbot
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 112

          #5
          Re: Bloeiende planten in de regen??

          Moeder natuur mag wel eens naar zomer omschakelen
          Grtz Joske!

          Comment

          • mostlymauwiewauwie
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2012
            • 88

            #6
            Re: Bloeiende planten in de regen??

            Ik denk dat ze de zomer hebben wegbezuinigd

            Comment

            • Heribei
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2011
              • 1140

              #7
              Re: Bloeiende planten in de regen??

              Oorspronkelijk geplaatst door mostlymauwiewauwie
              Ik denk dat ze de zomer hebben wegbezuinigd
              Hahahaha !!!

              Niks aan doen, gewoon lekker laten staan!

              Comment

              • Joscrossbot
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 112

                #8
                Re: Bloeiende planten in de regen??

                Ok bedankt heribei!

                wat is er toch aan de hand met dat vreselijke weer :s
                Grtz Joske!

                Comment

                • HOMMEL
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2012
                  • 229

                  #9
                  Re: Bloeiende planten in de regen??

                  Oorspronkelijk geplaatst door Joscrossbot
                  De aarde is wel afgedekt zo dat de bladeren alleen nat worden.
                  Mag ik vragen waarom je de aarde afdekt???
                  De regen mag gerust "IN" de aarde toch ?

                  greetz
                  HOMMEL
                  Leren = Experimenteren

                  Comment

                  • Joscrossbot
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2013
                    • 112

                    #10
                    Re: Bloeiende planten in de regen??

                    Ook als het de hele week doorregent hommel? Ik denk dan dat de planten overwaterd zijn
                    Grtz Joske!

                    Comment

                    • HOMMEL
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2012
                      • 229

                      #11
                      Re: Bloeiende planten in de regen??

                      Ok, ik weet dat het in Belgiƫ veel regent, maar ik denk niet dat dat veel kwaad kan langs onder.
                      Of staan je planten in een moeras???
                      De plantjes in mijn tuin zien ook veel regen, en ze staan dan nog onderaan een hellend stuk, maar hebben daar geen last van hoor.
                      Maar iedereen doet zoals hij/zij het het best acht he.
                      Je planten zien er zeer goed uit dus veel succes ermee alvast.
                      Benieuwd naar de opbrengst.

                      greetz
                      HOMMEL
                      Leren = Experimenteren

                      Comment

                      • Joscrossbot
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2013
                        • 112

                        #12
                        Re: Bloeiende planten in de regen??

                        Hehe nee ze staan op mijn balkon maar heb daar geen afdakje ofzo.
                        Bedankt! Ik ben ook erg benieuwd , het is mijn eerste kweek dus ik zal er maar niet teveel van verwachten
                        Grtz Joske!

                        Comment

                        • HOMMEL
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2012
                          • 229

                          #13
                          Re: Bloeiende planten in de regen??

                          Hey Jos,

                          Het zijn Autoflowers dus die geven per definitie iets minder opbrengst.
                          Ik kijk naar je foto's en denk dat je er toch wel iets van mag verwachten hoor.
                          Wel geen 100 gram verwachten ofzo he
                          De keyword is ZON he. Hoe meer zon hoe beter, maar daar zou ik dit jaar in Belgiƫ niet teveel op hopen.

                          greetz
                          HOMMEL
                          Leren = Experimenteren

                          Comment

                          • Joscrossbot
                            Ultra Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2013
                            • 112

                            #14
                            Re: Bloeiende planten in de regen??

                            Ja zon , de plantjes zitten er niet alleen op te wachten maar ik ook
                            Gisteren was het wel redelijk goed weer maar vandaag is het ver te zoeken!
                            Grtz Joske!

                            Comment

                            Bezig...