3x lowryder autoflower 'verslagje'

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • CorneWeed
    Stoner
    Member
    • Jun 2013
    • 23

    #1

    3x lowryder autoflower 'verslagje'

    Korting op 420shop
    Hallo medegrowers,

    Na lang denken heb ik mezelf toch overtuigd om een eigen kweekje van 3 plantjes te starten voor de eerste keer, om eens lekker me eigen jointje te draaien.
    Ik heb al heel veel kweekverslagen gelezen, dus ik weet wel wat me allemaal te wachten staat. Ik ga de lowryder #2's de volle grond kweken.
    Ik zal dit topic bijhouden, en foto's plaatsen van de groei van de 3 plantjes.
    Omdat ik nog maar een beginner ben, kan ik misschien soms best wat hulp of advies van jullie gebruiken

    25 Juni - Savonds de zaadjes tussen de vochtige watjes gelegd.
    29 Juni - De zaadjes (die inmiddels al een lang worteltje hebben) overgeplaatst in potjes met zaai en stekgrond.
    W (2).jpgW (4).jpg

    Nu maar wachten tot er een plantje komt, en dan een gat graven en de overige grond uit de zak erin. (of als dat persé nodig is universele potgrond)
    Als er vooruitgang is zal ik weer een update plaatsen op dit topic


    Corné
    Last edited by CorneWeed; 1 July 2013, 23:15.
  • Sebboz
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2012
    • 126

    #2
    Re: 3x lowryder autoflower 'verslagje'

    Ik wens je veel geluk met je eerste kweekje zal het proberen een beetje te volgen

    Comment

    • Heribei
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2011
      • 1140

      #3
      Re: 3x lowryder autoflower 'verslagje'

      Ik zal mee lezen en helpen daar waar het nodig is.
      Maar je zegt dat je al kweekverslagen hebt gelezen dus vertrouw een beetje op jezelf zo moeilijk is het niet.
      Lowryders zijn altijd leuk
      Zie mijn verslag dan snap je waarom lowryders leuk zijn

      Succes

      Comment

      • CorneWeed
        Stoner
        Member
        • Jun 2013
        • 23

        #4
        Re: 3x lowryder autoflower 'verslagje'

        Even een kleine update.
        Dankjewel Sebboz en Heribei

        De 3 plantjes zijn boven. bij de ene moeten de kiemblaadjes nog open, ze hebben al de tijd al lekker buiten gestaan.

        2 juli (1).jpg2 juli (2).jpg

        Nu maar hopen op veel zon

        Comment

        • Sebboz
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2012
          • 126

          #5
          Re: 3x lowryder autoflower 'verslagje'

          ziet er proper uit alle 3 uitgekomen, nice !

          Comment

          • CorneWeed
            Stoner
            Member
            • Jun 2013
            • 23

            #6
            Re: 3x lowryder autoflower 'verslagje'

            Gaat lekker met de plantjes, staan heerlijk in het zonnetje!
            Ik gebruik geen voeding enz, k'heb geduld en laat de zon lekker zijn werk doen.
            Als ze straks nog wat groter zijn kan ik ze in de volle grond gaan zetten

            IMG_0426.jpgIMG_0428.jpgIMG_0427.jpg

            Comment

            • Sebboz
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Mar 2012
              • 126

              #7
              Re: 3x lowryder autoflower 'verslagje'

              Ik zou ze nog even in de pot laten staan hoor ! blijf zo verder doen !

              Comment

              • CorneWeed
                Stoner
                Member
                • Jun 2013
                • 23

                #8
                Re: 3x lowryder autoflower 'verslagje'

                Thanks voor je reactie Sebboz, hoelang zou je ze er nog in laten staan dan?

                Comment

                • Sebboz
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2012
                  • 126

                  #9
                  Re: 3x lowryder autoflower 'verslagje'

                  Zeker nog een paar weken hoor we zien wel hoe groot ze worden ik zal je volgen :p

                  Comment

                  • CorneWeed
                    Stoner
                    Member
                    • Jun 2013
                    • 23

                    #10
                    Re: 3x lowryder autoflower 'verslagje'

                    Heb ze gisteren toch in de volle grond gezet, het kon niet anders. Dus me overige grond in gat gegooid en gemixt met de grond die er al gewoon lag.
                    Begon al gelijk slecht, de mooiste is volledig opgegeten door een slak
                    Binnenkort dus maar eens even om slakkenkorrels, en hopen dat die vieze beesten er vanaf blijven..

                    Hier nog foto's van de 2 plantjes. (bij het ene plantje is het in het midden wat geel, geen idee of dat erg is hoor..)

                    IMG_0430.jpgIMG_0432.jpg

                    Comment

                    • donder
                      Expert Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2013
                      • 90

                      #11
                      Re: 3x lowryder autoflower 'verslagje'

                      ik denk dat je beter even had kunnen wachten maarja nu te laat
                      hopen dat het wat word komt mooi weer aan

                      succes

                      Comment

                      • Sebboz
                        Elite Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2012
                        • 126

                        #12
                        Re: 3x lowryder autoflower 'verslagje'

                        ik heb het toch gezegd nog even wachten dan zijn ze wat sterker en kunnen ze beter tegen plagen als dit

                        Comment

                        • QnQ
                          Godlike Grower
                          Lucky Member
                          • Sep 2010
                          • 26093

                          #13
                          Re: 3x lowryder autoflower 'verslagje'

                          Als je eens wat andere guerillaverslagen had gelezen, had je wel gezien dat slakken vijand nummer #1 zijn toch ?
                          Als je zomaar plantjes in het wild zet zonder voorzorgsmaatregelen zullen de slakken je dankbaar zijn.
                          Maakt niks uit hoe groot je plant is, ze vreten een grote plant nog in twee dagen kaal.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          • CorneWeed
                            Stoner
                            Member
                            • Jun 2013
                            • 23

                            #14
                            Re: 3x lowryder autoflower 'verslagje'

                            Sluit topic maar, de rest is ook opgefreten.
                            Goede les voor de volgende keer.

                            Bedankt allemaal.

                            Comment

                            Bezig...