Autoflowers heeeeel klein, waarom?
Collapse
X
-
Re: Autoflowers heeeeel klein, waarom?
Dat "reveggen" werkt volgens mij alleen bij reguliere wietplanten. Die kun je door "minder donker uren' weer terug in de groei krijgen en dan na wat groeien weer in de bloei zetten. Bij auto-flowers kan ik me niet voorstellen dat dat werkt, want die reageren niet zo op het aantal uren donker. Die blijft dus altijd in de bloei fase.
Zonder reveggen weer nieuwe toppen krijgen lijkt me ook onwaarschijnlijk.
Misschien bedoelden ze met meerder oogsten per seizoen dat je door de korte levensduur na elkaar plantjes kunt zaaien op dezelfde plek?Comment
-
Comment
-
Re: Autoflowers heeeeel klein, waarom?
Recht in de roos angel.
De niewste Samsung mag 400,- kosten en volgend jaar weer een andere als het even kan
Maar als er geïnvesteerd moet worden in iets waarvan je niet direct resultaat van in je handen hebt dan liever zo goedkoop mogelijk.
Het ergste is nog dat het drie seizoenen duurt bij de meest tot ze het door hebben dat goedkoop in veel ge allen duurkoop isComment
-
Re: Autoflowers heeeeel klein, waarom?
Zo goedkoop doet hij het toch niet? 100l potgrond en 30 euro voor 3 zaden.
Als je zaden koopt waarbij gezegd wordt dat ze anderhalve meter hoog worden dan is het toch ook redelijk om je af te vragen wat er dan verkeerd is gegaan als ze slechts 30cm hoog worden?
Dat je met autoflowers meerdere keren per seizoen kunt oogsten zie je ook zo vaak staan. Blijkbaar is dan voor Jori1993 niet direct duidelijk geweest dat je dan ook meerdere keren moet zaaien.Comment
-
Re: Autoflowers heeeeel klein, waarom?
Dat van meerdere oogsten werkt volgens mij niet, omdat je niet kan wachten totdat je eerste planten klaar zijn.
Tenminste als ik naar mijn eigen AF kweek kijk, maarja heb ook niet de beste genetica en omstandigheden.
2 a 3 keer oogsten met AutoFlowers kan volgens mij alleen binnen of met extreem goed weer.Comment
-
Re: Autoflowers heeeeel klein, waarom?
mijn autoflowers zijn ook heel klein gebleven hoor, en ik heb 300 liter lightmix gebruikt (!)
mango en think different
maar ik denk in mijn geval had ik ze te lang laten voorgroeien binnen, en met het slechte weer in mei/juni plus de overgang binnen/buiten is het verkeerd gegaan
ze zijn nu echter weer in een growspurt (zijn ondertussen al 11 weken oud) en beginnen nu wel topvorming te krijgen, echt veel verwacht ik er niet meer van, heb ondertussen nieuwe zaadjes ontkiemt en in potten buiten staan
het is echt jammer als je wel investeerd, en veel zorg en tijd erin stopt, en dan lukt het niet zoals je dachtComment
-
Re: Autoflowers heeeeel klein, waarom?
Mijn AutoXtreme zijn ook best klein, maar dit komt mede doordat toen ik ze binnen aan het voorgroeien was ze in een veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te kleine pot zaten, wou ze wel naar een grotere overbrengen maar het plan was om ze in de volle grond te zetten alleen was aan t wachten tot t weer wat beter werd (en dat duurde lang -.-) ik meet ze morgen wel even op voor je!
Ps. Ze hadden ook meeldauw, misschien zijn ze ook wat kleiner gebleven daardoor...Comment
-
Re: Autoflowers heeeeel klein, waarom?
Autoxtreme
20130717_185602.jpg20130717_185522.jpg20130717_185512.jpg
White Widow
20130717_185701.jpg20130717_185649.jpg20130717_185608.jpg
Ze zullen ook niks meer groeien helaas.
Wel komen er al een paar toppen aan.
Laat ze nog lekker een aantal weken staan voor goeie volle toppen.Comment





Comment