Hoelang moet deze plan nog

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • pretsigaret
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2012
    • 109

    #1

    Hoelang moet deze plan nog

    Korting op 420shop
    Hoii kheb 2 sweet mango plante en de ene is verder als de andere.. nou is mij vraag hoelang moet ik deze nog laten staan..



    Laat maar is wete wat jullie ervan vinden..
    Ik gebruik gewone potrgrond 50 liter potter en canna voeding boost pk enzo

    groetuh uit brabant KUT
  • Kill3r008
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 431

    #2
    Re: Hoelang moet deze plan nog

    Misschien heb je hier iets aan:
    http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/content/54-wiet-oogsten-drogen

    "Wanneer 80% van de pistels bruin is, zijn de planten klaar voor de oogst."


    Comment

    • Hasharin
      Grower
      MemberLucky Member
      • May 2010
      • 694

      #3
      Re: Hoelang moet deze plan nog

      Owke , Hoi . Laat die plant nog maar een paar weken staan , ik schat een viertal weken of meer ofzo . Tkan er maar beter op worden anders is het KUT idd


      Grtz Hash
      Geniet nooit met mate !

      Comment

      • Cookaap
        Elite Grower
        • Dec 2011
        • 2730

        #4
        Re: Hoelang moet deze plan nog

        Die kunnen nog wel 2x zo dik opzwellen hoor, je kan pas oogsten als je een microscoop hebt!

        Comment

        • pretsigaret
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Jan 2012
          • 109

          #5
          Re: Hoelang moet deze plan nog

          Okee bedankt dan laat ik ze nog een paar weken staan.. moet ik 2 weken van te voren stoppen met voeding en dan alleen water..?

          groetuh uit brabant KUT

          Comment

          • Heribei
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2011
            • 1140

            #6
            Re: Hoelang moet deze plan nog

            Denk nog 4-5 weken, ja laatste 2 weken enkel water.
            Maar het ziet er goed uit hoor!

            Comment

            • pretsigaret
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Jan 2012
              • 109

              #7
              Re: Hoelang moet deze plan nog

              Oke dan zal ik er morge een goeie dosis booster bij knalle 40 ml max .. kheb t al rustig opgebouwt elke x 5 ml extra

              groetuh uit brabant KUT

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Hoelang moet deze plan nog

                Oorspronkelijk geplaatst door Kill3r008
                "Wanneer 80% van de pistels bruin is, zijn de planten klaar voor de oogst."
                Kuch..bullshit..kuch
                Die haartjes kun je naar kijken maar zijn geen oogstindicator !
                Er staat ook bij "tussen september en november"

                Haartjes worden ook bruin als ze nat worden, of als de plant bevrucht is.

                Beter kijk je naar de trichomen, dan heb je zekerheid dat je straks geen gras zit te roken.

                (Foto's uploaden op het JD forum aub) insertimage.pnginsertimage.pnginsertimage.pnginsertimage.pnginsertimage.pnginsertimage.pnginsertimage.pnginsertimage.pnginsertimage.pnginsertimage.png

                40ml booster ??? Dat gooi je dan in 10 liter water neem ik aan ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • pretsigaret
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2012
                  • 109

                  #9
                  Re: Hoelang moet deze plan nog

                  Ok dat zal ik dan doen.. ja op 10 liter water ja.. vandaag is weer een mooie dag om zelf een zon aan.te zette

                  groetuh uit brabant KUT

                  Comment

                  • pretsigaret
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2012
                    • 109

                    #10
                    Re: Hoelang moet deze plan nog

                    Kheb gister een paar foto,s genomen..
                    ze zijn nu flink thc aan het aanmaken toppen worde dikker en het begint goed te stinken hiero.




                    .


                    Kzal anders deze week een kweekverslagje beginne.. ik heb nog 5 bubblegum auto 1 ak auto 2 cheese van de green house 1 ervan staat in de volle grond en 1 white widow...

                    Fijne dag vandaag geniet van t zonnetje en smoke ze

                    groetuh uit brabant KUT
                    Last edited by pretsigaret; 7 July 2013, 11:30.

                    Comment

                    • pretsigaret
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2012
                      • 109

                      #11
                      Re: Hoelang moet deze plan nog

                      Goeiendag

                      Ik ga hem vrijdag tegen de vlakte aan doen.. ze hebbe zaterdag op zonrag geprobeerd om op de plaats te komen maar dat was ze niet gelukt.. ik heb nu 2 cameras opgehangen die ik op men tel kan bekijken.. de schooiers. die andere mango laat ik nog even staan want die loopt wat achter maar hij staat bij een maat van me onder de lamp voordat die weg..maar goed kheb em de laatste 10 dage water gegeven en je ziet de bladeren al geel worden.. hij ziet er lekker dik uit voor een auto flower had ik niet verwacht.. het is mij eerste x met autoflower.. hier wat foto,s en dan zal k het weekend beginne met een kweekverslag over de andere 9 plantjes








                      Fijne dag

                      groetuh uit brabant KUT

                      Comment

                      • peter18
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Jul 2013
                        • 30

                        #12
                        Re: Hoelang moet deze plan nog

                        zien er mooi uit

                        Comment

                        • Escargot
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2013
                          • 4984

                          #13
                          Re: Hoelang moet deze plan nog

                          Alles ziet er super uit, leuke foto's etc....

                          Echter ik ben niet erg gecharmeerd van jouw handtekening......

                          Groet,

                          Reuben
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment

                          • Wietefras
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2013
                            • 4374

                            #14
                            Re: Hoelang moet deze plan nog

                            Hebben ze geen "New Kids" in Frankrijk?

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment

                            • Escargot
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2013
                              • 4984

                              #15
                              Re: Hoelang moet deze plan nog

                              Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras
                              Hebben ze geen "New Kids" in Frankrijk?

                              Watteh, New Kids......?

                              Ik zoek het direct op ......

                              (ik zal wel een ouwe lul aan het worden zijn)


                              Ahhhh ok,

                              IK BEN DUS EEN OUWE LUL...
                              Last edited by Escargot; 21 August 2013, 07:16.
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment

                              Bezig...