Hoelang moet deze plan nog

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wietefras
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2013
    • 4374

    #16
    Re: Hoelang moet deze plan nog

    TV serie waar ze zo praten.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #17
      Re: Hoelang moet deze plan nog

      Je oogste veeeeeeeeeel tevroeg alles wat je oogst daar houd je 1/3 van droog over vergeet dat niet en dat is niet veel
      God was never on your side..

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #18
        Re: Hoelang moet deze plan nog

        1/3 doe ik het wel voor hoor, meestal is het toch niet meer dan 20-25% wat je overhoudt.
        Mgoed, pretsigaret kan misschien wel vertellen wat de eindscore was en een rookverslagje zou mooi zijn.
        De plantjes liggen tenslotte al een maand te drogen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • pretsigaret
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Jan 2012
          • 109

          #19
          Re: Hoelang moet deze plan nog

          Goeien dag..
          Ik heb inderdaad geoogst
          2x mango in 15 l potten was droog 163 gr.. alleen ik was niet zo tevreden over de smaak en het effect..
          Ik heb ook een cheese om gedaan en gedroogt.. die ston in een cement kuip en deed ik verduisteren.. daar heb ik 176 gr droog van gehaald.. over de cheese ben ik cker te spreke heerlijke smaak en super lekket stoned worden.. de toppen waren ook egt beton hard.. mensen vroegen als het van een kastje afkwan.. maandag heb ik 2 bubble omgedaan en dat ligt nu te drogen op het netje.. ik verwacht dat t rond de 150 gr droog zal zijn.. en dan heb ik nog 1 cheese in de volle grond een white widow 3 bubble en een ak 47.. als de bubble droog is zal ik weer even wat laten weten.. fijne dag

          groetuh uit brabant KUT

          Comment

          • Escargot
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4984

            #20
            Re: Hoelang moet deze plan nog

            Wellicht wordt de smaak en effect een stuk beter als je de oogst gecured hebt.

            Ik hoop het voor je, enne rook een flinke knetter voor mij...


            Groettuh uit Occitanie KUT
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment

            Bezig...