is dit een mannetje of een vrouwtje ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ewaa44
    Retired
    • Jul 2013
    • 4

    #1

    is dit een mannetje of een vrouwtje ?

    Korting op 420shop
    11 weken.
    Attached Files
  • Kill3r008
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 431

    #2
    Re: is dit een mannetje of een vrouwtje ?

    Mannetje (http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...netje-Vrouwtje)
    Heb je er ook nog vrouwtjes staan?

    Comment

    • ewaa44
      Retired
      • Jul 2013
      • 4

      #3
      Re: is dit een mannetje of een vrouwtje ?

      Ja 3

      Comment

      • Kill3r008
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 431

        #4
        Re: is dit een mannetje of een vrouwtje ?

        Volgens mij moet je deze dan heel snel omhakken voordat deze de vrouwtjes bestuift...

        Comment

        • ewaa44
          Retired
          • Jul 2013
          • 4

          #5
          Re: is dit een mannetje of een vrouwtje ?

          Ik maak even een nieuwe foto van de andere

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Dit is wel een vrouwtje toch ?
          Attached Files

          Comment

          • Kill3r008
            Son of the Bong
            MemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 431

            #6
            Re: is dit een mannetje of een vrouwtje ?

            Ja, dat zie je aan de witte draden

            Comment

            • ewaa44
              Retired
              • Jul 2013
              • 4

              #7
              Re: is dit een mannetje of een vrouwtje ?

              Is het normaal dat je pas bij week elf het verschil kan zien? Vorig week had de eerste hellemaal geen balletjes

              Comment

              • Kill3r008
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 431

                #8
                Re: is dit een mannetje of een vrouwtje ?

                Ja je kan het pas vanaf de voorbloei beginnen te zien. Best laat dus...

                Comment

                Bezig...