Wat denken jullie ? Is het een mannetje of vrouwtje ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • de thuis kweker
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2011
    • 108

    #1

    Wat denken jullie ? Is het een mannetje of vrouwtje ?

    Korting op 420shop
    Ik heb een plantje gekregen maar kan er niet uitkomen wat het is..

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Weten jullie wat dit is ?
    Attached Files
  • 010
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Mar 2012
    • 357

    #2
    Re: Wat denken jullie ? Is het een mannetje of vrouwtje ?

    dat is echt niet te zien zo.
    beter een close up nemen maar volgens mij kan je het helemaal nog niet zien

    Comment

    • de oerhippie
      Ultra Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Aug 2011
      • 2132

      #3
      Re: Wat denken jullie ? Is het een mannetje of vrouwtje ?

      Kan het niet zien, foto is te ver af genomen.
      Vormt zich er een trosje met balletjes?
      Hoeveel dagen telt je plantje en wat voor
      soort is het ltrz
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment

      • HOMMEL
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2012
        • 229

        #4
        Re: Wat denken jullie ? Is het een mannetje of vrouwtje ?

        Als je een close-up trekt, liefst de oksel aub
        Leren = Experimenteren

        Comment

        • de thuis kweker
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2011
          • 108

          #5
          Re: Wat denken jullie ? Is het een mannetje of vrouwtje ?

          Ik zal morgen even een nieuwe foto plaatsen ik heb hem gekregen dus weet zo niet wat het is.. Het is me verteld dat het een Durban poison is. Hij is trouwens ongv 4 a 5 weken oud

          Comment

          • HJM
            Wicked Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 3714

            #6
            Re: Wat denken jullie ? Is het een mannetje of vrouwtje ?

            het is een dodo, net als de plant ernaast
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment

            • HOMMEL
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Oct 2012
              • 229

              #7
              Re: Wat denken jullie ? Is het een mannetje of vrouwtje ?

              Kijk anders hier eens ==>
              aangezien veel van de mensen hier het verschil tussen een mannelijke en vrouwelijke plant niet helemaal weten (inclusief mezelf) en omdat ik op dit moment ook


              Kom je al een heel eind mee.
              Leren = Experimenteren

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Wat denken jullie ? Is het een mannetje of vrouwtje ?

                smiley-vault-signs-016.gif
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • Heribei
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2011
                  • 1140

                  #9
                  Re: Wat denken jullie ? Is het een mannetje of vrouwtje ?

                  Ik denk een wietplantje..
                  Het plantje erachter ziet er trouwens nie best uit

                  Comment

                  • de thuis kweker
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2011
                    • 108

                    #10
                    Re: Wat denken jullie ? Is het een mannetje of vrouwtje ?

                    hier nog een foto van dat plantje ! ook 1 van mijn andere plant, wat denken jullie daar van(powerplant) ? het is een tweeling164622_205869812903379_1538831150_n.jpg1069195_205869872903373_273142314_n.jpg

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #11
                      Re: Wat denken jullie ? Is het een mannetje of vrouwtje ?

                      Ga die link in bericht #7 nou eens lezen.
                      Als je dat hele topic door bent, kun je over een paar weken zelf zien wat je hebt
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      Bezig...