Vraag ivm Oosten / Drogen Autoflower

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • HolllandseGroente
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Oct 2012
    • 12

    #1

    Vraag ivm Oosten / Drogen Autoflower

    Korting op 420shop
    Goedemiddag medekwekers!

    Ik heb een vraag,

    Wij gaan met een groep van 10 man naar sneekweek dit jaar. Dit begint op 3 aug en eindigt op 10 aug. Nu heb ik buiten een autoflower staan en zou ik het super leuk vinden om de opbrengst naar sneek mee te kunnen nemen. Zo kunnen we genieten van een gratis jointje!
    Hier heb ik een paar foto's van de plant en ik hoop dat mensen mij kunnen vertellen of hij al oogst rijp is. Hij staat nu al lang genoeg in de bloei circa 7 weken. Alleen zou ik het niet weten of hij al geoogst kan worden. Hij ruikt al wel heel stevig.

    DSC_0015.jpgDSC_0016.jpgDSC_0017.jpg



    Daarnaast had ik ook de vraag hoelang het duurt om de wiet echt goed te drogen. Zo kan ik hem misschien nog iets langer laten staan!

    Hoop dat mensen me willen helpem!
    Bong door je long!
  • donder
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 90

    #2
    Re: Vraag ivm Oosten / Drogen Autoflower

    ik heb er niet heel veel verstand van maar ik denk dat ze ze nog wel een tijdje moet

    alvast een fijne vakantie

    Comment

    • edenpro
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2011
      • 208

      #3
      Re: Vraag ivm Oosten / Drogen Autoflower

      Verwacht maar geen grote opbrengst, ik zie vooral veel blad en heel kleine plukjes ertussen en zou zeker ook nog wat wachten..
      The gras is greener at my side

      Comment

      • Wietefras
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2013
        • 4374

        #4
        Re: Vraag ivm Oosten / Drogen Autoflower

        Moet je na een week of wat drogen niet ook eerst nog een maand curen?

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment

        Bezig...