last van spint, ziet er slecht uit

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Csvw01
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2013
    • 260

    #466
    Re: last van spint, ziet er slecht uit

    Naamloos.jpgmisschien dat je het zo wel zie.. zijn geen beesten denk ik ik denk dat dat van de rups kom

    Comment

    • Ronson
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2013
      • 2379

      #467
      Re: last van spint, ziet er slecht uit

      Die stress is nog maar een paar weken, daarna zal ze vooral stress wegnemen. Als je met een boog om dit soort problemen wil lopen moet je net als ik binnen gaan kweken. Ik heb nog nooit met beestjes, schimmels en toprot te maken gehad. Maar dan heb je weer andere dingen. Dat plukken is een hoop werk, maar stel je nu ff voor dat je met een agressief middel gaat werken. Dat spul loopt ook je toppen in. Nou ik denk dat je de rest zelf wel kan invullen. Chemicaliƫn bij deze topontwikkeling lijkt me gewoon zonde. Dus er zit ff niets anders op ten zei je een natuurlijk middel kan vinden. Wat een pech allemaal ook weer.

      Comment

      • Escargot
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 4984

        #468
        Re: last van spint, ziet er slecht uit

        Ja maar rupsen komen normaal gesproken niet bovenop de toppen.
        Het zou kunnen natuurlijk echter jij kan het het beste zien van ons, ik zie een zwart stipje, thats it!!

        kan een rupsen poopie zijn een larfje, een eitje een luis een beetje aarde werkelijk alles.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment

        • Csvw01
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Jul 2013
          • 260

          #469
          Re: last van spint, ziet er slecht uit

          luis denk ik niet want het zit niet over me hele plant en luis zit meestal onder op het blad toch ?

          Comment

          • Escargot
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4984

            #470
            Re: last van spint, ziet er slecht uit

            Ik zou in de derde week welicht preventief spuiten en dan helemaal basta.

            Ik zit hier zelf tegen spint en Tripsen aan te hikken echter vorige week stond Pan in de derde week bloei.
            Ik heb haar nog een keer gespoten en daar blijft het bij.
            Geen spuiten meer, geen knoflook niets.

            Met de hand dood knijpen en wellicht als het uit de hand loopt stofzuigen met een panty eroverheen, meer heb ik niet in petto.

            Lukt dit niet, pech, spint wint dan dit jaar. hopen dat het niet op m'n guƩrilla zit dan.
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment

            • ceBep
              Retired
              • Jun 2009
              • 4745

              #471
              Re: last van spint, ziet er slecht uit

              Ik kweek al heel wat jaren buiten.
              Luis is me bekend (AF), wantsen-, cicade- en thripsenschade ook, maar spint?
              Nooit gezien hier buiten en bij naburige buitenkwekers ook niet.

              Comment

              • Csvw01
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Jul 2013
                • 260

                #472
                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                weetje mijn goede plant hoef nog maar 2 weken te staan dan mag ze geknipt worden dus heb aardig stress met of het wel goed kom durf ok veder niks te doen hopen ga het goed komen

                Comment

                • ceBep
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 4745

                  #473
                  Re: last van spint, ziet er slecht uit

                  Stress is overrated, zorgen maken mag....maar dan ook nog in een mate dat het niet overheerst.
                  Ga je die kant wel op, kun je net zo goed stoppen, want dan verpruts je je hele oogst door over reageren!

                  Comment

                  • Ronson
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2013
                    • 2379

                    #474
                    Re: last van spint, ziet er slecht uit

                    Die gaat het halen, no doubt about it. Maak je daar maar geen zorgen over.

                    Comment

                    • Csvw01
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2013
                      • 260

                      #475
                      Re: last van spint, ziet er slecht uit

                      vale kan jij de zwarte stippen zien ? en mijn vertellen wat dat is hihi.. ik ben van me eigen aan een stress kip kan ik niks aan doen hihi

                      Comment

                      • ceBep
                        Retired
                        • Jun 2009
                        • 4745

                        #476
                        Re: last van spint, ziet er slecht uit

                        Zolang ze op dezelfde plaats blijven liggen is het dood of misschien zelfs poep van de rupsen.
                        Alles gaat straks in rook op en dan is het weg.....
                        Stay calm and smoke your own shit!

                        Comment

                        • Csvw01
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2013
                          • 260

                          #477
                          Re: last van spint, ziet er slecht uit

                          kijk als goed is kan je nu wat beter zien 222.jpg

                          Comment

                          • Escargot
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2013
                            • 4984

                            #478
                            Re: last van spint, ziet er slecht uit

                            Ik heb ook niet gezegd dat zij spint heeft, daar heb ik last van.
                            En ik zit in het zuiden en hier hebben we echt veel last van spint.

                            Trouwens ik zocht het even op en kwam het toch en ook in Nederland
                            Last edited by Escargot; 4 September 2013, 23:26.
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment

                            • SweetMango
                              Expert Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2013
                              • 1252

                              #479
                              Re: last van spint, ziet er slecht uit

                              Denk zelf dat het poep kan zijn, anders haal je ff een vergroot glas en dan kijk je even?

                              Als het niet van plek veranderd dan zal het ofc wel poep zijn..
                              sigpic

                              Comment

                              • Csvw01
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2013
                                • 260

                                #480
                                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                                goedemorgen lieve mensen .. het is idd poep als je blaas dan ga het gelijk weg..maar ik wou toch even zegen dat ik best wel trots op me kleine plantjes ben. ze doen het echt goed. zou strakjes even foto,s maken

                                Comment

                                Bezig...