Nu nog beginnen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • timvdeng
    Stoner
    Member
    • Jun 2013
    • 23

    #1

    Nu nog beginnen

    Korting op 420shop
    Hoi ik begin nu pas met mijn wietplantjes. Ik hoorde dat ik erg laat ben maat wat kan ik t best doen.

    Ik heb een open verranda een vrij grote kas of gewoon buiten

    Wat is slim eerst gewoon onder de verranda? En als het weer slechter word in de kas?
  • CannaVis
    Banned
    • Jul 2009
    • 845

    #2
    Re: Nu nog beginnen

    ofwel buiten ofwel in de kas...

    Comment

    • Escargot
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 4984

      #3
      Re: Nu nog beginnen

      Ik zou ook voor de kas gaan
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment

      • Bombadil
        Gandhi Ganjamaster
        MemberLucky Member
        • Dec 2011
        • 465

        #4
        Re: Nu nog beginnen

        In de veranda zou niet zo slim zijn, deze is meestal gemaakt met goed geïsoleerd glas, die een hele hoop licht tegenhouden die je planten zouden kunnen gebruiken. Je kan ze in de kas steken, en als je voor potten, ipv volle grond, zou gaan kan je ze nog altijd in het zonnetje zetten als het echt goed weer is.
        "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

        Comment

        • HOMMEL
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2012
          • 229

          #5
          Re: Nu nog beginnen

          Even opkweken in de kas en dan in de volle grond.
          Als volle grond niet kan, dan gewoon in pot buiten.
          Leren = Experimenteren

          Comment

          • timvdeng
            Stoner
            Member
            • Jun 2013
            • 23

            #6
            Re: Nu nog beginnen

            Nee het is gewoon een open verranda aan het huis vast zonder glas ofzo. Is eigenlijk buiten maar dan met een dak. Maar oke dan zet ik ze in de kas in potten want de grond is in de kas erg droog. Bedankt alvast!

            Comment

            • timvdeng
              Stoner
              Member
              • Jun 2013
              • 23

              #7
              Re: Nu nog beginnen

              Me eerste plantje begint boven te komen. Even een vraagje tot hoeveel graden kunnen de planten hebben? Het is namelijk erg warm in de kas als de zon erop staat

              Comment

              • CannaVis
                Banned
                • Jul 2009
                • 845

                #8
                Re: Nu nog beginnen

                zet ze 2 dagen buiten in de schaduw... maar met die 37 graden buiten die eraan komt zou ik ze uit de kas halen....

                Comment

                • timvdeng
                  Stoner
                  Member
                  • Jun 2013
                  • 23

                  #9
                  Re: Nu nog beginnen

                  Oke waar moet ik ze dan neerzetten gewoon buiten? In de zon of schaduw. Want de kas word snel 50graden als de zon er met 30graden op staat.

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #10
                    Re: Nu nog beginnen

                    Buiten in de zon zoals elke plant in de tuin
                    Heb je wel eens andere planten flauw zien vallen in de tuin ?
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #11
                      Re: Nu nog beginnen

                      Wat vind je een grote kas ? 50x20x3 meter ?
                      Dan zou ik ze mooi daarin zetten, in de volle grond, want in potten gaan ze niet groot meer worden.
                      Twee deuren tegen elkaar open, en dan wordt het geen 50 graden.

                      Wat zijn het voor planten, wat is de bloeitijd ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • timvdeng
                        Stoner
                        Member
                        • Jun 2013
                        • 23

                        #12
                        Re: Nu nog beginnen

                        nee zo groot is de kas niet denk eerder aan 8x8x3
                        Autoflowers lowryder 2
                        bloeitijd was 6weken stond er bij volgens?

                        Ik heb ze nu uit de kas gehaald en onder de veranda gezet, daar hebben ze volgens mij genoeg licht want het dak is van doorzichtig plastic.

                        Raden jullie mij nog aan om ze voeding te geven ofzo? zo ja welke?

                        gr

                        Comment

                        Bezig...