wat als ik..

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • RenzoFR12
    Stoner
    Member
    • Jun 2013
    • 20

    #1

    wat als ik..

    Korting op 420shop
    als ik vandaag nog een autoflower plant hou hij het dan nog gaan doen ???

    Alvast bedankt !
  • Cookaap
    Elite Grower
    • Dec 2011
    • 2730

    #2
    Re: wat als ik..

    tuurlijk doet die het.

    Of die een beetje een goeie opbrengst geeft???

    Comment

    • RenzoFR12
      Stoner
      Member
      • Jun 2013
      • 20

      #3
      Re: wat als ik..

      zou die een lekker opbrengst opleveren met een beetje voeding ?

      Comment

      • Bombadil
        Gandhi Ganjamaster
        MemberLucky Member
        • Dec 2011
        • 465

        #4
        Re: wat als ik..

        Ipv te tetteren zou je beter je zaadje ontkiemen en het gewoon proberen :p De tijd dringt, en je verliest een hoop opbrengst per dag dat je nog wacht.
        Het gaat nog lukken, met of zonder voeding, maar je plant zal waarschijnlijk zijn volle potentie niet bereiken. Vergeet niet dat een autoflower sowieso al een minder "lekkere opbrengst" geeft.
        Maar het is wel een leuke kennismaking met een plantje groeien, als je het nog doet, zie het meer als een intro in het kweken dan nog een kweek met een volle opbrengst.
        "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

        Comment

        • angel777
          Cronic Grower
          • Mar 2010
          • 3409

          #5
          Re: wat als ik..

          de opbrengst verhoog je door er meer neer te zetten
          als 1 normale plant in 5 maanden 'n oppervlakte gebruikt van 1m2 of je zet 1 m2 vol met autoflowers dan zal je opbrengst per m2 niet veel verschil uitmaken.
          gewone planten zijn vaak laat klaar en door het vochtige weer schimmelgevoelig
          autoflowers zijn ook schimmel gevoelig maar wanneer je ze in de zomer tijdens de zonnige dagen kan laten bloeien zullen ze per m2 net zoveel op brengen als 1m2 gewone normale wietplanten.

          de keus is aan de kweker
          hoe langer je nadenkt hoe meer tijd je verspilt in ieder geval!!!
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment

          Bezig...