Nu al toprot?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • renszor
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2010
    • 49

    #1

    Nu al toprot?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb een RQS Royal Jack autoflower in het bos staan.
    Ze is nu twee maanden oud, waarvan 6 weken buiten, en de bloei begint er een beetje in te komen.

    Toen ik vandaag ging kijken leek het wel of 1 klein topje al toprot had!
    Jullie weten wat voor weer het is geweest dus dit lijkt me sterk.

    Enig idee wat dit kan zijn?20130731_184855.jpg20130731_184905.jpg

    Daarnaast heb ik ook één Shiva Shanti 2. Het is een beetje een misbaksel.. Maar ik hoop dat het nog wel een beetje bijtrekt.
    Wat denken jullie? 20130731_191108.jpg20130731_191116.jpg

    Bedankt alvast!
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Nu al toprot?

    Dat zou idd al een begin van rot kunnen zijn.
    Ik had het pas ook bij een autofalert, ik heb het bruine stuk eruit geknipt, wat op zich ook een risico met zich meeneemt, omdat je natuurlijk een wond maakt die heel gevoelig is voor schimmels.
    Het was hier ook maar een klein stukje, dus ik kijk elke dag even of ik niks nieuws zie.
    Zit er spint op je Shiva ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • renszor
      Senior Stoner
      Member
      • Jun 2010
      • 49

      #3
      Re: Nu al toprot?

      bizar dat dat bij die klote af's zo snel gaat!

      Niet dat ik weet... hij is wel aangevallen door slakken. Dat is de laatste aar weken opgelost gelukkig. Maar het lijkt me eerder dat hij een tekort heeft ofzo. Daarom die rare kleur..

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      het gekke is ook dat er op foto 1 en 2 bij die rot ook aardig dat slijm zit..

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      het gekke is ook dat er op foto 1 en 2 bij die rot ook aardig wat slijm zit..

      Comment

      Bezig...