Dames en heren!!! Weten jullie het?
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: Dames en heren!!! Weten jullie het?
Ik denk dat je het zelf prima kunt beoordelen aan de hand van het mannetje-vrouwtje-topic op JD. -
Re: Dames en heren!!! Weten jullie het?
Ik denk wacht nog effe 5 dagen en je zal zien dat het vrouwen zijn HahahhaGod was never on your side..Comment






Comment