waarom zijn ze al zo ver?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • talk2dani
    Stoner
    Member
    • Aug 2013
    • 20

    #16
    Re: waarom zijn ze al zo ver?

    JA ECHT? joepie!!!!!!
    Ga ik van de week is kijken wanneer ik ga beginnen

    Comment

    • talk2dani
      Stoner
      Member
      • Aug 2013
      • 20

      #17
      Re: waarom zijn ze al zo ver?

      goeiemorgen!

      Ik ga bijna beginnen met knippen, maar ik zie nu opeens
      nieuwe blaadjes bovenop de hoofdtoppen verschijnen. Kan iemand
      vertellen wat dat is??
      20130814_094037.jpg

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #18
        Re: waarom zijn ze al zo ver?

        Ja dat heet dubbel bloei je top gaat nog maals in bloei.
        ik zou ook gaan oogsten als ik jou was
        God was never on your side..

        Comment

        • talk2dani
          Stoner
          Member
          • Aug 2013
          • 20

          #19
          Re: waarom zijn ze al zo ver?

          Zoiets dacht ik al. Was bang dat ie weer ging groeien.
          Vanavond worden ze gekortwiekt Ben benieuwd hoe ze drogen!
          Harstikke bedankt voor de adviezen...
          Heb nog 1 plantje die nog moet gaan bloeien, vrees te laat, maar we zien wel wat het gaat worden.
          Succes allemaal!!!

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #20
            Re: waarom zijn ze al zo ver?

            Leuk Suc6 zet je straks foto van je Oogst
            God was never on your side..

            Comment

            • talk2dani
              Stoner
              Member
              • Aug 2013
              • 20

              #21
              Re: waarom zijn ze al zo ver?

              Ja zal ik zeker doen!

              Groetjes Danielle

              Comment

              • Nik
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2013
                • 2207

                #22
                Re: waarom zijn ze al zo ver?

                Mooie grote toppen!
                Laat idd ff weten hoeveel gram er gedroogd van overblijft, jammer van de ongewenste gasten!
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                Comment

                • Escargot
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4984

                  #23
                  Re: waarom zijn ze al zo ver?

                  Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
                  Ja dat heet dubbel bloei je top gaat nog maals in bloei.
                  ik zou ook gaan oogsten als ik jou was
                  Kan je dit eens verder uitleggen Bella, interessant, is dit net zoiets als doorgeschoten sla?
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment

                  • talk2dani
                    Stoner
                    Member
                    • Aug 2013
                    • 20

                    #24
                    Re: waarom zijn ze al zo ver?

                    wiet2.jpg

                    volgende keer zal ik duidelijkere foto's maken, dit is beetje chaotisch zo
                    Gister ging de knip niet door... Vanavond 2e poging!
                    Groetjes en fijne dag!
                    Attached Files

                    Comment

                    • Nik
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2013
                      • 2207

                      #25
                      Re: waarom zijn ze al zo ver?

                      Helloha,

                      Blijkbaar ook zo een chaotische kop als ik :-p !
                      Is toch veel duidelijker als je de foto's niet in een minicollage zet
                      Veel knipplezier !
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                      Comment

                      • talk2dani
                        Stoner
                        Member
                        • Aug 2013
                        • 20

                        #26
                        Re: waarom zijn ze al zo ver?

                        20130815_134805.jpg

                        zou dit wat worden? Is 1van de wat grotere zijscheut toppen....
                        groetjes

                        Comment

                        • Escargot
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2013
                          • 4984

                          #27
                          Re: waarom zijn ze al zo ver?

                          Gewoon rekenen op eenderde komt zo'n beetje uit.
                          Last edited by Escargot; 26 August 2013, 12:16.
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment

                          • Nik
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2013
                            • 2207

                            #28
                            Re: waarom zijn ze al zo ver?

                            Ik denk dat het geen heftige smoke zal zijn, maar ja da's elk zijn smaak en Gewenste effect.
                            T'ziet er alleen wat Fluffy uit & weinig Thc
                            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                            Comment

                            • talk2dani
                              Stoner
                              Member
                              • Aug 2013
                              • 20

                              #29
                              Re: waarom zijn ze al zo ver?

                              Ben bang dat het ook tegen valt, maar heb al onderflufjes gedroogd en gerookt. Werkte wel lekker!!!
                              De smaak was lekker zacht, maar nou stellen die fluffies ook niet veel voor natuurlijk.
                              Ik heb ze laten staan op potgrond met 6 maanden voeding en verder niks bij gevoed.
                              Als ik volgend jaar voeding bij zou geven, zou dat veel meer winst geven?
                              Dat de toppen dan wat compacter worden?
                              Ik zal vanavond kijken wat het totale gewicht ongeveer is en een bericht geven met eventueel foto.

                              Comment

                              • belladonna
                                Guru of all Growers
                                Lucky Member
                                • Aug 2008
                                • 10674

                                #30
                                Re: waarom zijn ze al zo ver?

                                Dubbele bloei is nog een ronde bloei op je dikke top. pas op dan loop je wel veel kans op toprot
                                Vind dat je een knappe top hebt geoogst hoor

                                Wiet heeft tijd nodig om af te rijpen dus langzaam drogen in tussen gaat de plant zijn suikers omzetten wat jou en zacht wietje geeft
                                Vaak doen mensen die top ook nog curen dat is na het drogen de top in een glaze pot donker weg zetten en af en toe luchten.

                                Ik droog mijn wiet 6 weken in de schuur en daar na alles in weckpotten pas na 3 maanden ga ik roken dan heb je top wiet

                                Gr Bella
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...