waarom zijn ze al zo ver?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Heribei
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2011
    • 1140

    #31
    Re: waarom zijn ze al zo ver?

    Vind hem er goed uitzien hoor, zeker als je weet dat dit niet de hoofdbud is!

    Rook ze

    Comment

    • talk2dani
      Stoner
      Member
      • Aug 2013
      • 20

      #32
      Re: waarom zijn ze al zo ver?

      20130815_230028.jpg20130815_230004.jpg20130815_225342.jpg20130815_222508.jpg[ATTACH=CONFIG]189483[/ATTACH]

      Ik kom nu op 375 gram nat. En de plant rechts is nog niet helemaal leeg dus denk dan 400 ofzo.
      Ben benieuwd wat er van over blijft!
      Voor een eerste poging op gewoon potgrond zonder extra bijvoeden, vind ik het wel leuk
      Last edited by talk2dani; 15 August 2013, 23:07. Reden: extra tekst

      Comment

      • stafford
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2009
        • 2382

        #33
        Re: waarom zijn ze al zo ver?

        Oorspronkelijk geplaatst door talk2dani
        [ATTACH=CONFIG]189365[/ATTACH]

        zou dit wat worden? Is 1van de wat grotere zijscheut toppen....
        groetjes

        12,8GR ong droog

        Comment

        • Nik
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 2207

          #34
          Re: waarom zijn ze al zo ver?

          Kan 4 foto's niet openen....
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

          Comment

          • geertje007
            Retired
            • Jun 2013
            • 16

            #35
            Re: waarom zijn ze al zo ver?

            Natte wiet delen door 5, dat hou je dan ongeveer over.

            Comment

            • talk2dani
              Stoner
              Member
              • Aug 2013
              • 20

              #36
              Re: waarom zijn ze al zo ver?

              20130826_120117.jpg
              Dit is het gedroogde resultaat!
              denk dat totaal op 130 gram uitkomt!
              niet slecht toch!!!

              Comment

              • EL Guerilliero
                Advanced Grower
                • Nov 2012
                • 1090

                #37
                Re: waarom zijn ze al zo ver?

                erg snel gedroogd ? zeggen ze al 'knak' als je ze tussen twee vingers plooit die topjes? alvast veel rookplezier gewenst!

                Comment

                • talk2dani
                  Stoner
                  Member
                  • Aug 2013
                  • 20

                  #38
                  Re: waarom zijn ze al zo ver?

                  Ze drogen vanaf vorige week donderdag. Dus 10 dagen... in mijn kast
                  En ze knakken goed!

                  Comment

                  • Nik
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2013
                    • 2207

                    #39
                    Re: waarom zijn ze al zo ver?

                    Congratz,
                    geniet van je eigen smoke!
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #40
                      Re: waarom zijn ze al zo ver?

                      Das toch heel wat meer dan die 13 Gram wa Staff beweerd vind je niet
                      Nu je wiet nog laten na rijen /curen wil je goed wietje roken
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • Lovis
                        Senior Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Jul 2012
                        • 912

                        #41
                        Re: waarom zijn ze al zo ver?

                        Netjes! Veel rookplezier
                        - 1m² Tuin

                        Comment

                        • talk2dani
                          Stoner
                          Member
                          • Aug 2013
                          • 20

                          #42
                          Re: waarom zijn ze al zo ver?

                          20130828_123859.jpg

                          Dank jullie wel.
                          Ik had een weckpot gekocht, maar die viel dezelfde dag stuk, erg fijn
                          Ik heb het nou in plastic bakken zitten die ik elke dag even een uurtje laat luchten.
                          De smaak is heerlijk in ieder geval, nu al
                          Bedankt voor jullie reacties.
                          Groetjes van plantje 3 in wording... vrees wat laat, maar wie weet.

                          Comment

                          • talk2dani
                            Stoner
                            Member
                            • Aug 2013
                            • 20

                            #43
                            Re: waarom zijn ze al zo ver?

                            20130831_110105.jpg

                            Voor de gein heb ik eergister dunne zijgroeitakjes van de onderkant van de plant geKNIPT, daarna steeltje meteen in mijn bak waar de oude plant in stond gezet.
                            Toen meteen water erbij gegeven. Nu 2 dagen laten is het hangen vd blaadjes over en ik denk dat ze gaan aarden!
                            Nooit geweten dat je ze eigenlijk zo makkelijk zou kunnen stekken. Of is dit gewoon een mazzeltje ofzo
                            Heb er 3 gedaan en ze hebben het allemaal overleefd! Niet dat ik er verder wat van verwacht, maar wel grappig dat het is gelukt!

                            Comment

                            • Nik
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2013
                              • 2207

                              #44
                              Re: waarom zijn ze al zo ver?

                              Het is en blijft onkruid en je kent de gezegde:
                              Onkruid vergaat niet



                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                              Comment

                              Bezig...