Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

toprot-.-

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    toprot-.-

    Korting op 420shop
    hoi mensen net toprot ontdekt op 2 plaatsen in de hoofdtoppen nu ben ik echt pissig en een beetje de weg kwijt had het nog lang niet verwacht ik weet niet wat ik moet doen zal ik de 2 toppen gewoon eraf knippen en door laten bloeien of zouw ik heel de plant oogsten en een nieuwe plant tot leven brengen, nu zijn de trichomes ongeveer 50% maar ik ben bang uit ervaring als je eenmaal toprot hebt kan je beter zo snel mogelijk alles knippen of je kan echt veel weg gooien want het begint echt in het midden van de top wat dus niet te zien is pas als het de binnekant al heeft opgevreten en dan kan je al die mooie groote toppen voor de helft weg gooie nouwja ik heb dus een beetje advies nodig wat zouw jij doen?

    hier wat pics. (srry dat ze scheef staan ik krijg die echt niet recht)
    IMG_0311.jpgIMG_0310.jpgIMG_0309.jpgIMG_0312.jpgIMG_0313.jpg

    edit: het zijn stekken en ze zitten nu 40 dagen op 12/12
    Last edited by thegod; 6 August 2013, 09:08.

    #2
    Re: toprot-.-

    De toprot er uit knippen en lekker verder laten bloeien.
    Nu zie ik op je foto's niks maar jij zal het wel beter zien.

    Good luck.
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



    sigpic

    Comment


      #3
      Re: toprot-.-

      50% is genoeg !!!!

      Comment


        #4
        Re: toprot-.-

        Plant is nog lang niet klaar heel voorzichtig de rot er uit halen en de rest door laten gaan mooie plant hoor
        Maak eens een foto van da toprot
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: toprot-.-

          Soort?

          Comment


            #6
            Re: toprot-.-

            ik heb besloten om de 2 toppen eraf te knippen en de plant te spoelen met water de komende dagen en dan denk volgende week knippen als toprot niet te snel gaat verspreiden
            en bella toprot is te zien op foto 4 en 5 het is echt nog in de begin fase maar het blijft toprot foto 1 2 en 3 waren gewoon om de plant te toonen peace.

            Comment


              #7
              Re: toprot-.-

              Toprot ruim eruit knippen.
              Wanneer heb je voor het laatst voeding gegeven ?
              En de trichomen zijn 50% wat ? doorzichtig, milky, amber ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: toprot-.-

                Ik had gister nog flink wat voeding gegeven dus De 2 toppe ruim eraf geknipt en nu spoelen leek mij de beste optie en ze zijn 50% amber en 50% doorzichtig/milky sommige haartje al helemaal bruin en sommige nog helemaal wit dus echt 50/50 zegmaar denk na een paar dagen spoelen dat ze wel om mag had al mooie topjes van die 2 toppen nadat ik het rot eruit had geknipt zie foto's
                Tog een leuke 5-10gram dalijk en dan te bedenken dat er nog wel 20 van zulke toppen aanzitten en dan nog 4 andere planten^^
                Al met al tog een interesand dagje geworden

                IMG_0314.jpgIMG_0315.jpgIMG_0316.jpg

                Comment


                  #9
                  Re: toprot-.-

                  Jij hebt het over de haartjes en dat zijn niet de trichomen.
                  Op de haartjes kun je niet afgaan.
                  Lezen mensen lezen.
                  Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                  The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: toprot-.-

                    srry idd je hebt gelijk man ik heb het fout nouwja vergeet dat trichomen gebeuren dan maar klopt niet, ik heb ook geen microscoop dus dat zullen we ook niet weten zo met het oog lijkt het gewoon nog alemaal milky tog blij dat ik die foute theorie nu uit me kop kan zetten wat een blunder
                    Last edited by thegod; 6 August 2013, 13:36.

                    Comment


                      #11
                      Re: toprot-.-

                      ik vind dat je goed gehandeld hebt en toprot sprijt zich vlugger uit dan dat de meesten denken (denk bijvoorbeeld aan 2 jaar gelede)
                      mum van tijd zijn al je toppe infected zou ze inderdaat nog spoelen lekker alle voedingstoffe eruit trekke en cutte die handel su6 alvast met knippe maat word nog wa
                      greets shenk!!

                      Comment


                        #12
                        Re: toprot-.-

                        Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder View Post
                        De toprot er uit knippen en lekker verder laten bloeien.
                        Nu zie ik op je foto's niks maar jij zal het wel beter zien.

                        Good luck.
                        op de foto van de top zie je geel blad in de top
                        daar zit het toprot momenteel
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                        Comment


                          #13
                          Re: toprot-.-

                          Heb zulke planten al vaker gehad , beetje rot / schimmel , knippen , deppen, spuiten en vroeg of laat tijdens het curen kan je de kut zooi in de kliko donderen , ik heb mezelf voorgenomen , dat als ik dit jaar weer planten aantref met rot/schimmel , rooi ik die zooi en gaat het de diepvries in !!!! draai ik het wel door een rondje ICE , hoop ik dat ik daar mee beter af ben !!!! hou er al rekening mee dat ik dit jaar weer de lul ben , slechte nazomer en weer nagels bijten of er genoeg overblijft tot de nieuwe oogst ! Kan er niet meer tegen , dat gestress , ROOIEN!!!!!

                          Comment


                            #14
                            Re: toprot-.-

                            wat mij gister trouwens opviel was toen ik de top uit elkaar haalde kwam ik die balletjes zegmaar tegen waar die zaadjes in groeien en die waaren bruin daardoor is die gaan rotten maar hoe komt het dat die zaadjes hoesjes toprot bruin worden? heb dit nu al een aantal jaar dat die balletjes gaan rotten en vervolgens dus veder gaat rotten en de topjes infecteerd met rot of is dit gewoon het normale toprot begin

                            Comment


                              #15
                              Re: toprot-.-

                              Het is een schimmel in de lucht, vochtige plaatsen (compacte toppen) zijn gevoeliger, net als wondjes aan de plant.
                              De schimmel trekt in de plant.

                              Zorg voor sterkere planten en probeer eens een soortje met iets meer Sativa erin, wat lossere toppen.
                              Stekken die je koopt zijn bijna altijd beter geschikt voor binnen.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X