slappe plant

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • AutoFlooow
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2012
    • 176

    #1

    slappe plant

    Korting op 420shop
    Plant hangt opeens volledig slap. Je zou zeggen dat het een nietsnut is nu. Elk blad hangt verticaal naar beneden (zelfs de toppen hangen door)


    Opties???

    water tekort veronderstel ik ?
  • Bombadil
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Dec 2011
    • 465

    #2
    Re: slappe plant

    Heb je een fotootje? Kan alles net dat iets meer verduidelijken
    "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

    Comment

    • AutoFlooow
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2012
      • 176

      #3
      Re: slappe plant

      (had wel een afgebroken zijtak en afgebroken wortels door de pot te verzetten, wortels waren door pot in grond gegroeid)

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      te-weinig-water-th.jpg
      en andere zijtakken / bladeren hangen nog VEEEEEEL slapper

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      te-weinig-water-th.jpg
      en andere zijtakken / bladeren hangen nog VEEEEEEL slapper

      Comment

      • donder
        Expert Stoner
        MemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 90

        #4
        Re: slappe plant

        nog slapper kan haast niet zou je zeggen

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: slappe plant

          Maarre..da's niet jouw plant he grapjas.
          Die foto komt van teh interwebz.

          waitwot.jpg
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Escargot
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4984

            #6
            Re: slappe plant

            Waaaaat dit door wortelbeschadiging van wortels die door de pot heen zijn gegroeid, zat er dan helemaal geen bodem in die pot?
            Bij excessieve wortelbeschadiging zie je de schade toch meteen???
            Je kan me een hoop vertellen, maar dit is een loopje nemen met mensen.
            Je vroeg de vraag gisteren, zulke schade komt echt niet een dag en 2 uur later hoor.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Oh QnQ heeft mijn stelling al bevestigd.
            Grmbl, ik schrok mij rot, dank je.
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment

            • AutoFlooow
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2012
              • 176

              #7
              Re: slappe plant

              ja foto is van internet omdat ik zelf geen foto heb momenteel, maar zo ziet ze er wel uit.
              Heel slap.
              En gisteren inderdaad wortels beschadigd en vanmorgen zijtak door mijn lompheid :/

              Comment

              • HJM
                Wicked Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2010
                • 3714

                #8
                Re: slappe plant

                Aandacht te kort ???
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment

                • Escargot
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4984

                  #9
                  Re: slappe plant

                  He ik heb eens even gekeken op jou post's
                  Je hebt twee topic's geplaatst waarvan deze en de onderstaande.
                  op beide heb ik naar mijn betse kunnen een advies gegeven waarvan ik nu ik ze nalees redelijk overeenkwamen met zeer ervaren mensen hier.



                  In beide gevallen heb je een beetje vreemd foto'tje geplaatst.
                  In beide gevallen hebben mensen de tijd genomen je te helpen.


                  Bestaat die Easy rider van jou eigenlijk wel of is deze op 5 Mei 2013 alleen in jouw hoofd geboren.
                  Doe je dit op andere forum ook, dan is het niet gek, dat je iemand tegen komt die de foto herkent, misschien is de foto zelfs wel van hem afkomstig.

                  Goed ik heb gezegd wat ik wil zeggen en wil verder niet grof worden, ik zet je in ieder geval tijdelijk op de negeerlijst.
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment

                  Bezig...