Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hmmm... tja, ik heb ze toch maar weer even buiten gezet, aangezien zelfs na 1 dag en nacht in de huiskamer de lucht al in het trappenhuis van het appartementencomplex te ruiken was (getuige de spontane reactie van de buurvrouw ). Had niet gedacht dat het zó penetrant zou zijn als ze nog niet 'omgehakt' zijn. Ik moet nu ook mijn droogplek gaan herzien vrees ik. Dat wilde ik aanvankelijk in de woonkamer doen, zodat de lucht niet in al mijn kleding in de slaapkamer zou gaan zitten, en dus niet op werk naar de wiet ruik.
Denk dat ik dan nu de kleding voorraad maar naar de woonkamer verhuis en de slaapkamer met de kledingkast gebruik als droogruimte. Die kamer kan ik dan dicht houden en het raam op een kiertje voor de ventilatie...
Gewoon op het balkon laten staan. Je zit pas halverwege de bloei dus oogsten is zinloos.
Binnenshuis kan je echt geen wiet drogen zonder dat je hele huis er naar ruikt eh !
Vorige week heb ik hier 2 toppen op zolder gehangen, en ik rook ze beneden bij de voordeur. Die lucht hou je niet tegen.
Gelukkig heb je nog tijd zat om een droogdoos te bouwen, maar da's een ander topic.
Comment