Bladprobleem, niet zeker welke symptomen het zijn

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Quintox
    Advanced Stoner
    Member
    • Sep 2012
    • 73

    #31
    Re: Bladprobleem, niet zeker welke symptomen het zijn

    Nou.. awesome, fungus zit er goed in. Plantjes zouden nog zeker 1 week moeten staan, maar het risico is te groot, ben al de hele week stukjes weg aan het knippen maar nu zit het overal. Morgen is het zover, ze gaan om. Helaas zal de kwaliteit dit jaar minder zijn dan voorgaande jaren, maar wat doe je eraan? Fungus is gewoon het grootste probleem.. niet de kennis of de Trichomen überhaupt goed zijn.

    Ik zal na het knippen nog een update plaatsen, hopelijk word het nog wat

    Comment

    • Quintox
      Advanced Stoner
      Member
      • Sep 2012
      • 73

      #32
      Re: Bladprobleem, niet zeker welke symptomen het zijn

      Zo.. dat was weer een zware bevalling. Blij dat het er weer op zit Topjes liggen mooi in het net te drogen, hopelijk behouden ze een beetje massa. Het was de juiste keuze om nu te knippen i.p.v. volgende week, ben erg veel beginnende toprot tegengekomen, nu nog veel weten te redden. Heb de topjes niet meer gewogen nu ze nat zijn, maar ik schat dat ik ongeveer 6 á 700 gram droog eruit haal.

      Fotos:
      20131006_214713.jpg 20131006_214904.jpg
      Last edited by Quintox; 6 October 2013, 21:07.

      Comment

      • Escargot
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 4984

        #33
        Re: Bladprobleem, niet zeker welke symptomen het zijn

        Zo een studenten sokken rek wil ik ook hebben.
        Lijkt me ideaal zo'n ding.

        Verder kan je nu weer ademhalen en binnenkort een proefjointje draaien.
        Ik wacht het af.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment

        • Quintox
          Advanced Stoner
          Member
          • Sep 2012
          • 73

          #34
          Re: Bladprobleem, niet zeker welke symptomen het zijn

          De tijd is eindelijk aangebroken, de topjes zijn droog! Net een proefjointje gerookt, heerlijk zacht wietje. Zacht in de keel, geeft niet echt een high maar ben er wel knetterstoned van. De 3 plantjes die ik had staan kwam 300g droog vanaf, kon beter maar zeker niet verkeerd

          Foto's:
          20131019_012225.jpg 20131019_012323.jpg

          Had ze graag nog wat langer laten staan, maar vooralsnog ben ik weer tevreden. Kan iig weer een jaar vooruit

          Comment

          • stafford
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2009
            • 2382

            #35
            Re: Bladprobleem, niet zeker welke symptomen het zijn

            niet slecht, als ik zie hoe groot je planten waren,

            ziet er netjes uit ook
            veel plezier met je rokertje

            gr staff

            Comment

            Bezig...