Bloei begonnen of niet?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nicolasfvb
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2013
    • 114

    #1

    Bloei begonnen of niet?

    Korting op 420shop
    Hey beste jd's,

    Ik heb nog nooit de bloei van een plant van in het begin gezien omdat ik er niet bij kon zijn.
    Dus vandaar enkele foto's om te vragen of deze twee verschillende net in bloei zijn.
    De eerste foto's zijn van een Hollans Hope, de andere van Durban Poison
    IMG_0813.jpgIMG_0814.jpgIMG_0820.jpg

    Durban Poison
    IMG_0821.jpgIMG_0822.jpgIMG_0823.jpgIMG_0825.jpgIMG_0826.jpg

    Cheers
    Knowledge Speaks, Wisdom Listens
  • Heribei
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2011
    • 1140

    #2
    Re: Bloei begonnen of niet?

    Hee Maatje,

    Sorry dat ik niet had gereageerd in me topic.
    Maar je kon me natuurlijk altijd een PM sturen of ff zelf goed lezen haha.
    Maar dit is voor bloei ja, mijn Heri is idd ook zo

    Vraag of ze dit topic willen sluiten en verwijderen en ga verder in je eigentopic.
    Dit staat zo slordig.

    Spreek je wel weer.
    Succes

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

    Comment

    • rob050
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Aug 2013
      • 10

      #3
      Re: Bloei begonnen of niet?

      hallo wet iemand ook hoeveel licht wij nog hebben

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      i heb jack herrer staan heeft iemand een idee hoelang deze moet bloeien ?

      Comment

      • Nicolasfvb
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Apr 2013
        • 114

        #4
        Re: Bloei begonnen of niet?

        Sorry dude,
        ik was te enthousiast. ik kan niet wachte ntot ze in bloei gaan.
        verder heb ik geen idee aan wie ik dat moet vragen.
        tot de volgende
        Knowledge Speaks, Wisdom Listens

        Comment

        • Sebboz
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2012
          • 126

          #5
          Re: Bloei begonnen of niet?

          de mijne zijn ook zo nu xD voorbloei het kan elk moment gaan BEGINNEN !!!!

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: Bloei begonnen of niet?

            Oorspronkelijk geplaatst door Nicolasfvb
            Ik heb nog nooit de bloei van een plant van in het begin gezien omdat ik er niet bij kon zijn
            Da's toch geen excuus op een forum ?
            Het staat hier vol met kweekverslagen en duizenden foto's.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            Bezig...