Man of vrouw of beide?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nicolasfvb
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2013
    • 114

    #1

    Man of vrouw of beide?

    Korting op 420shop
    Beste jds,

    Ik mijn hollands hope enkele dagen te verduisteren gezet.
    De bloei is effectief in gang geschoten, maar ik zie precies overal ballen dus kan die wijzen dat het een hema is of een man?
    ik ben natuurlijk niet zeker omdat het er heel raar uit ziet.
    Misschien dat jullie mij kunnen zeggen wat het is met zekerheid voor ik ze eruit zwier.
    IMG_0828.jpgIMG_0831.jpgIMG_0832.jpgIMG_0834.jpgIMG_0839.jpg

    cheers
    Knowledge Speaks, Wisdom Listens
  • Cookaap
    Elite Grower
    • Dec 2011
    • 2730

    #2
    Re: Man of vrouw of beide?

    Das 100% een man

    Comment

    • EL Guerilliero
      Advanced Grower
      • Nov 2012
      • 1090

      #3
      Re: Man of vrouw of beide?

      of het nu een man of een herma is maakt in deze dus niks uit .. uitzwieren moet je zoizo

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Man of vrouw of beide?

        Waarom twijfel je ? Lijkt me duidelijk man.
        Yeah, man of herma, 't zal er toch uit moeten eh..

        Mannetje vrouwtje topic.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Nicolasfvb
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2013
          • 114

          #5
          Re: Man of vrouw of beide?

          Dik balen en dan nog zeggen dat het feminzed zaad was.
          Bedankt mensen
          Knowledge Speaks, Wisdom Listens

          Comment

          • EL Guerilliero
            Advanced Grower
            • Nov 2012
            • 1090

            #6
            Re: Man of vrouw of beide?

            contact opnemen met leverancier .. vaak zijn ze gewillig iets in ruil te geven

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: Man of vrouw of beide?

              Yep, je kunt eens een mailtje sturen, of even bellen.
              Heb je wel het risico dat je nog een keer rommel krijgt.

              Was het fem. zaad ? Van welke breeder ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Nicolasfvb
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Apr 2013
                • 114

                #8
                Re: Man of vrouw of beide?

                Ja kan ik doen, maar ik ga het hierbij laten. heb niet veel zien er voor van mijn oren te maken.
                Het was fem zaad van dutch passion
                Knowledge Speaks, Wisdom Listens

                Comment

                • EL Guerilliero
                  Advanced Grower
                  • Nov 2012
                  • 1090

                  #9
                  Re: Man of vrouw of beide?

                  dat is niet van je oren maken .. je helpt hen ook door dit te melden ..
                  mss willen ze liever niet te veel klanten die komen reclameren over mannelijk zaad in hun fems en zorgen ze voortaan voor beter en meer kwalitatief zaad want dit is voor hen ook slechte reclame .. niemand wil slechte reclame dus reclameren is de boodschap

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: Man of vrouw of beide?

                    Van je oren maken..ghehe, die kende ik nog niet.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • budha54
                      Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2013
                      • 717

                      #11
                      Re: Man of vrouw of beide?

                      Wat ga je met je oren doen !! vroeger gingen ze in de snert !!

                      Comment

                      • Nicolasfvb
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2013
                        • 114

                        #12
                        Re: Man of vrouw of beide?

                        ja dat is dialect denk ik, je kan ook zeggen van men tak maken of van men oren maken of van uwen neus maken.
                        zo leren we elke dag bij.
                        ja kan ik doen maar ik dacht eerder dat de plant een man is geworden omdat ik ze mss heb gestressed want op het eerste zicht leek het een vrouwtje te zijn.
                        maarja niets aan te doen
                        toch bedankt voor jullie hulp
                        Knowledge Speaks, Wisdom Listens

                        Comment

                        Bezig...