Oogstklaar? (met foto's)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Sancho
    Plantje
    Nieuw Lid
    • May 2011
    • 13

    #1

    Oogstklaar? (met foto's)

    Korting op 420shop
    Hey iedereen,

    Ik heb drie autoflowers van RQS, buiten in de tuin staan.
    Zijn deze al oogst klaar?
    20130829_183048.jpg20130829_183110.jpg20130829_183134.jpg20130829_183209.jpg20130829_183213.jpg20130829_183536.jpg20130829_183537.jpg20130829_183546.jpg20130829_183456.jpg

    Hier een aantal foto's.
    20130829_171630.jpg20130829_171643.jpg20130829_171650.jpg20130829_171657.jpg20130829_171713.jpg20130829_172419.jpg20130829_172442.jpg20130829_163236.jpg

    Alvast bedankt!
    Last edited by Sancho; 29 August 2013, 17:45.
  • donder
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 90

    #2
    Re: Oogstklaar? (met foto's)

    als ik het een beetje kan zien zijn je trichomes wel amber of niet?

    denk dat ze wel klaar is

    Comment

    • Sancho
      Plantje
      Nieuw Lid
      • May 2011
      • 13

      #3
      Re: Oogstklaar? (met foto's)

      Heb nog meer microscoop foto's geupload! wat denken jullie?

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Oogstklaar? (met foto's)

        Trichomen lijken me nog doorzichtig, te vroeg dus.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • BRR
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2013
          • 83

          #5
          Re: Oogstklaar? (met foto's)

          Buitenkweek 2013: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...itenkweek-2013

          Comment

          • Nik
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 2207

            #6
            Re: Oogstklaar? (met foto's)

            Ik vrees dat je wat last hebt van foxtails ook



            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: Oogstklaar? (met foto's)

              Waarom vrees je dat ?
              Die kun je ook gewoon roken
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Nik
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2013
                • 2207

                #8
                Re: Oogstklaar? (met foto's)

                Weet ik q maar is echt klote veel te veel tak en heel weinig top.
                Geef mij maar volle topjes zonder tails!



                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                Comment

                • Heribei
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2011
                  • 1140

                  #9
                  Re: Oogstklaar? (met foto's)

                  Dit zier er gewoon goed en normaal uit hoor?
                  Weet niet wat jij gewent bent te roken? Haha

                  Comment

                  • Nik
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2013
                    • 2207

                    #10
                    Re: Oogstklaar? (met foto's)

                    Ik had bij mijn laatste royal dwarf ook zo toppen (nog iets extreemer)
                    En mijn toppen waren echt het roken niet meer waard ( ook de goede royal dwarf vond ik niet veel soeps :-s )
                    ze waren door de uitlopers heel fluffy geworden en zaten vol met gebogen takjes...

                    Dus als jij dat graag rookt heribei wil ik als ik dat nog ns heb wel steeds met je ruilen
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment

                    • Heribei
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2011
                      • 1140

                      #11
                      Re: Oogstklaar? (met foto's)

                      Ben je binnenkweker?
                      Dan snap ik je.

                      Buitenkwekers moeten namelijk niet zeuren en het doen met wat ze oogsten en dat zal altijd anders smaken.

                      Comment

                      • Nik
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2013
                        • 2207

                        #12
                        Re: Oogstklaar? (met foto's)

                        Idd Heribei ik kweek idd binnen.
                        Het was ook mijn eigen schuld dat ze zo geworden is...
                        Voor ik op reis vertrok had ik nog juist die plant staan in men tent met mooie volle cola's,
                        echter moest ze nog zeker 10 dagen voor ik ze kon oogsten.
                        Dus het dilemma was te vroeg oogsten of ze gewoon 10 dagen alleen laten met automatische bevloeing om ze uit te spoelen...
                        Ik heb dus voor het laatste gekozen, mooi een druppel systeem opgezet dat elke dag 1 l door de pot pompte.
                        Toen ik terug kwam zag ik echter dat de timmer mis stond ingesteld en dat ie de hele 10l er van de eerste keer al heeft doorgepompt.
                        Met als gevolg :

                        DSC01567.jpg
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                        Comment

                        • belladonna
                          Guru of all Growers
                          Lucky Member
                          • Aug 2008
                          • 10674

                          #13
                          Re: Oogstklaar? (met foto's)

                          Shanso laat ze nog maar een paar weekjes staan
                          God was never on your side..

                          Comment

                          • Sancho
                            Plantje
                            Nieuw Lid
                            • May 2011
                            • 13

                            #14
                            Re: Oogstklaar? (met foto's)

                            bedankt voor alle reactie's. Wel vraag ik me af hoe je een "foxtail" krijgt. Heb ik iets fout gedaan tijdens de groei/bloei van de planten?

                            Comment

                            • stafford
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2009
                              • 2382

                              #15
                              Re: Oogstklaar? (met foto's)

                              Zien er niet verkeerd uit, laat je weten wat ze droog per plant geven.
                              wil ook volgend jaar Afjes doen heb geen zin meer in haze en en dat gesjouw met 65liter kuipen.

                              staff

                              Comment

                              Bezig...