eerste kweek maar weet niet helemaal zeker wanneer gaan knippen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • shine2009
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2013
    • 25

    #1

    eerste kweek maar weet niet helemaal zeker wanneer gaan knippen

    Korting op 420shop
    Goedendag

    Dit is me eerste kweek helaas ging er wat mis van de 5 zaadjes helaas maar 1 stekje kunnen redden. Het gaat om een auto flower.

    Ze krijgt al mooie bruine haartjes maar nog niet helemaal op de onderste kleine topjes.

    Wie kan mij advies geven om deze plant tot een mooi rookbaar wietje te krijgen?

    Mvg shine

    ps ik plaats zo de foto`s als ik der achter ben hoe dat moet, knippen moet drogen zijn kon het helaas niet veranderen
    Last edited by shine2009; 1 September 2013, 16:24.
  • Cookaap
    Elite Grower
    • Dec 2011
    • 2730

    #2
    Re: eerste kweek maar weet niet helemaal zeker wanneer gaan knippen

    Je moet de trichomen kunnen bekijken. pas dan weet je wanneer je moet oogsten.

    Comment

    • shine2009
      Senior Stoner
      Member
      • Jun 2013
      • 25

      #3
      Re: eerste kweek maar weet niet helemaal zeker wanneer gaan knippen

      foto (1).jpgfoto (2).jpg

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap
      Je moet de trichomen kunnen bekijken. pas dan weet je wanneer je moet oogsten.
      /
      Zou je me uit kunnen leggen wat dat is?

      Comment

      • Cookaap
        Elite Grower
        • Dec 2011
        • 2730

        #4
        Re: eerste kweek maar weet niet helemaal zeker wanneer gaan knippen

        Dat zijn de harsbolletjes op de wiet van je plant.

        Dat is ook wat je wil roken als je wiet rookt.

        Deze link bevat wat je moet weten

        Comment

        • shine2009
          Senior Stoner
          Member
          • Jun 2013
          • 25

          #5
          Re: eerste kweek maar weet niet helemaal zeker wanneer gaan knippen

          Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap
          Dat zijn de harsbolletjes op de wiet van je plant.

          Dat is ook wat je wil roken als je wiet rookt.

          Deze link bevat wat je moet weten
          Bedankt voor de tip maar zonder vergrootglas zie je het dus niet?

          Comment

          • Cookaap
            Elite Grower
            • Dec 2011
            • 2730

            #6
            Re: eerste kweek maar weet niet helemaal zeker wanneer gaan knippen

            nee, of microscoopje.

            Comment

            • Nik
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2013
              • 2207

              #7
              Re: eerste kweek maar weet niet helemaal zeker wanneer gaan knippen

              Min x30 ik gebruik er een juweliersloep voor dat vind ik veel handiger dan zo sukkelen met een microscoop...



              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

              Comment

              • Lovis
                Senior Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jul 2012
                • 912

                #8
                Re: eerste kweek maar weet niet helemaal zeker wanneer gaan knippen

                Ik gebruikte eerst mn camera.... macro foto maken en veel inzoomen op de pc. En het is maar en gewone camera
                Gr
                - 1m² Tuin

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #9
                  Re: eerste kweek maar weet niet helemaal zeker wanneer gaan knippen

                  Ook met het blote oog zie je die glimbolletjes wel op je topjes die plak dingen
                  Koop anders bij de speelgoed winkel een goedkoop loepje
                  Maar je planten moeten nog wel een weekje of 2 hoor

                  Gr Bella
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • shine2009
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Jun 2013
                    • 25

                    #10
                    Re: eerste kweek maar weet niet helemaal zeker wanneer gaan knippen

                    Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
                    Ook met het blote oog zie je die glimbolletjes wel op je topjes die plak dingen
                    Koop anders bij de speelgoed winkel een goedkoop loepje
                    Maar je planten moeten nog wel een weekje of 2 hoor

                    Gr Bella
                    dankje wel voor je advies. ze zijn erg plakkerig is het een optie om de plant af te bloeien onder een lamp?

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #11
                      Re: eerste kweek maar weet niet helemaal zeker wanneer gaan knippen

                      Als je plant naar binnen breng krijg je plant stress.
                      Beter bloei je hem gewoon buiten af zolang hoef je niet meer hoor 1 of 2 weken nog denk ik
                      Laat hem genieten van het mooie weer wat er aan komt

                      Gr Bella
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • gezelligheids roker
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2013
                        • 227

                        #12
                        Re: eerste kweek maar weet niet helemaal zeker wanneer gaan knippen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Lovis
                        Ik gebruikte eerst mn camera.... macro foto maken en veel inzoomen op de pc. En het is maar en gewone camera
                        Gr
                        dat doe ik nog steeds, met een 16mp camera macro nemen...dan is zeer duidelijk te zien van hoe en wat...en houd je er nog een mooi 'kiekje' aan over ook
                        maar het simpelste is idd gewoon een 60x-100x microscoop met ledlamp
                        deze kosten maar 15 eurie en zijn het geld meer dan waard

                        Comment

                        Bezig...