bloeien of niet ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • orrel
    Advanced Stoner
    Member
    • Mar 2013
    • 73

    #46
    Re: bloeien of niet ?

    Lijkt me dat ie de laatste 2 dagen niet meer groeit !!! Zal vrijdag beginnen met men canna terra flores kuur :p . Escar kan je me bijstaan wanneer ik pk13 14 moet toevoegen
    dank je

    Comment

    • Escargot
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 4984

      #47
      Re: bloeien of niet ?

      Nee dat kan ik niet, ik ben zelf tegen het gebruik van PK 13-14, ik weet echt niet wat hiermee te doen.

      Ik geloof dat het week 5 van de bloei is, verder weet ik hier helemaal niets van af.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment

      • orrel
        Advanced Stoner
        Member
        • Mar 2013
        • 73

        #48
        Re: bloeien of niet ?

        Na vele topics te lezen leek het mij goed voor de toppen te verstevigen en dacht indd week 5 bij normale planten . Dus dacht wanneer overal topvorming begint te komen ...
        waarom ben je ertegen ?

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #49
          Re: bloeien of niet ?

          Het werkt prima, maar het is wel rommel.
          Daarom mag je het maar een weekje geven, waarna je nog 2 weken gewone voeding geeft, en de laatste 10+ dagen alleen water zonder voeding, anders ga je het terugproeven in de wiet.
          Hou in de gaten dat ze met dit koudere weer minder drinken
          Mooie toppen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • orrel
            Advanced Stoner
            Member
            • Mar 2013
            • 73

            #50
            Re: bloeien of niet ?

            Zodus vandaag begonnen met canna terra flores aangezien de planten niet meer groeien sinds 3 tal dagen. Hoofdtakken worden stilletjes aan minder kaal de haartjes vullen de leegtes mooi op. Nu lees ik op de fles van canna terra flores. Nog een vraagje;

            Ik geef ze nu ongeveer dagelijkls als het niet regent en de zon schijnt ongeveer 5liter voor de grootste plant en 3 liter voor de kleinste (grootste ongeveer 2.30 en 1.30breed kleinste 2.30 en 1 breed) . Nu merk ik als de dagen kouder zijn blijft de grond vochtig. Is dit erg ?Is die 3 liter en 5 liter voldoende plus minus??

            Update pics:
            20131003_112218.jpg20131003_112103.jpg20131003_112023.jpg20131003_112004.jpg20131003_111930.jpg20131003_111826.jpg

            vele groetje en bedankt vr de hulp al !!!

            Comment

            • Escargot
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 4984

              #51
              Re: bloeien of niet ?

              Ook tijdens de bloei geld.

              Wiet houd van een licht vochtige, goed losse dus ademende bodem.

              Als jouw bodem te nat is, geen extra water toevoegen.

              Wat voeding betreft denk ik, dat je op de goede weg bezig bent.

              De plant is lager gelegen nog een beetje geel.

              Dit komt, denk ik, door de in overeenstemming tot de grote van de plant, de pot te klein is.

              Ik denk ook dat het bevordelijk voor deze plant is om deze volgend jaar in de volle grond te zetten.

              Ik persoonlijk, neem risico's en zou de plant in een grotere pot zetten of liefst in de volle grond.

              Een ander zou wellicht zeggen, laat staan en speel het op zeker.

              Ik ben echter van mening, gele bladeren horen niet thuis op een plant.
              Pas op de laatste 2 weken, zou ik me hier niet meer aan storen.
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment

              • orrel
                Advanced Stoner
                Member
                • Mar 2013
                • 73

                #52
                Re: bloeien of niet ?

                Hoi hoi

                Heb ze niet verpot want deed dit een 3tal weken geleden.
                Fotos

                20131007_184530.jpg20131007_184509.jpg20131007_184500.jpg20131007_184443.jpg20131007_184451.jpg20131007_184434.jpg20131007_184421.jpg

                Comment

                • Escargot
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4984

                  #53
                  Re: bloeien of niet ?

                  Ziet er heerlijk uit daar, yummie.

                  Mooie dames mooie grote toppen, nu dit alles nog volledig dicht.

                  Mooi hoor
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment

                  • orrel
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Mar 2013
                    • 73

                    #54
                    Re: bloeien of niet ?

                    Merci escargot ! Nog tips om het herfst weer te trotseren ? Isolatie of dekens rond de potten ...

                    groetjes !

                    Comment

                    • Escargot
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2013
                      • 4984

                      #55
                      Re: bloeien of niet ?

                      Loop eens het bos in en als je een plant uit zichzelf een plant naar een deken ziet grijpen, mag je van mij gaan bedekken
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                      Comment

                      • Gamm
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2012
                        • 1610

                        #56
                        Re: bloeien of niet ?

                        Mooie plant en bij deze nogmaals een vriendelijke oproep om je foto's te draaien alvorens ze te posten.

                        Bij voorbaat dank!
                        sigpic
                        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                        Comment

                        • orrel
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Mar 2013
                          • 73

                          #57
                          Re: bloeien of niet ?

                          Oja zal ik proberen mr hoe ? Ik post ze altijd met de smartphone groetjes

                          Comment

                          • orrel
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Mar 2013
                            • 73

                            #58
                            Re: bloeien of niet ?

                            Hey

                            weer een weekje regen overleeft
                            20131018_125033.jpg20131018_125044.jpg20131018_125118.jpg20131018_125326.jpg20131018_125326.jpg

                            Nu heb ik de vorige week geen bloeivoeding gegeven wegens overdadig regenwater. Is dit correct ?
                            Nog steeds geen topvorming ....


                            Groetjes

                            Comment

                            • roel213
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2011
                              • 279

                              #59
                              Re: bloeien of niet ?

                              hoi orrel

                              ja dit is correct
                              je moet 2 weken voor je oost stoppen met voeding

                              gr su6

                              Comment

                              • orrel
                                Advanced Stoner
                                Member
                                • Mar 2013
                                • 73

                                #60
                                Re: bloeien of niet ?

                                Bedankt voor je reactie roel ! Maar denk dat het langer dan 2 weken duurd voor ik kan oogsten. Ik schat tussen de 6 a 8 weken en de reden waarom ik geen bloeivoeding geef is omdat de grond in de potten al vochtig genoeg is.


                                groetjes

                                Comment

                                Bezig...