Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

twijfel voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: twijfel voeding

    eerst en vooral dank aan iedereen voor de informatie

    hey bombadil, bij de atami bloombastic heb ik van de firma een extra flesje cadeau gekregen, namelijk de bio-bloombastic
    nu, ik ben de gewone beginnen gebruiken maar nu ik dit lees heb ik toch net ietsje meer zin om die bio te gaan toepassen. MAG ik dit nog veranderen of zou dat dom zijn en nefast voor Haar?

    groeten
    N

    Comment


      #17
      "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

      Comment


        #18
        Re: twijfel voeding

        thanx bombadil,

        ik heb de bloombastic in de kast gezet en ga nu de bio-bloombastic gebruiken!
        dus als ik het goed heb kan ik bloombastic best nooit gebruiken??

        groeten en geniet vd zondag

        Comment


          #19
          Re: twijfel voeding

          Niet als je biologisch kweekt alleszins Als je volledig mineraal kweekt, zoals Canna of Atami B'Cuzz, dan kan je de gewone Bloombastic gebruiken. Als je een lijn zoals Plagron Bio of BioBizz aanhoudt, dan raad ik het je ten stelligste af.
          "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

          Comment


            #20
            Re: twijfel voeding

            Als je dan toch op de bio-tour gaat... Dan zou plagron green sensation geen overbodige luxe zijn...
            Mijn volgende zal op Bio Nova zijn...

            Comment


              #21
              Re: twijfel voeding

              Plagron Green Sensation is hetzelfde als die Bio-Bloombastic. Het is een bio-minerale PK-booster/bloeistimulator die wel geen invloed heeft op je bacterieel leven. Het is dus niet echt 100% organisch. Bij echte organische voedingsmerken ga je ook geen enkele PK-booster tegenkomen, daar dat je planten het gewoon niet zouden opnemen. Je kan je grond wel rijkelijk voorzien van bat guano en houtas (hou rekening met de ph), om zodanig toch genoeg fosfor (P, guano) en kalium (K, houtas) te bekomen. Je plant gaat deze wel niet geforceerd tot zich nemen, dus je kan moeilijk hetzelfde resultaat bekomen. Daarom dat sommige merken een minerale PK-booster hebben ontworpen die "bruikbaar" is in de bioteelt.
              Mengen van merken kan gerust, al is het iets minder gemakkelijk en moet je alles goed in de gaten houden.
              "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

              Comment


                #22
                Re: twijfel voeding

                Ik gebruik alleen de plagron alga grow en bloom,
                1x per week gen200.

                meer gebruik ik niet,dit is week 2 bloei en kijk die thc eens, ik wil geen andere voeding meer,het werkt perfect in de groei en in de bloei.
                geen problemen niks,je doet er lang mee,en die 6euro is ook een lachtertje.

                omdat fotos meer zeggen als duizend woorden,



                staff

                Comment


                  #23
                  Re: twijfel voeding

                  heren, wat leer ik hier veel bij!
                  staff, dat ziet er ongelooflijk goed uit, wat een mooie!

                  ik vroeg me af bij m'n plantje: zou ik de eerste 'topjes' od zijtakken dieven of niet? ik heb het gevoel dat ik ze beter weghaal zodat de grotere, 'betere' toppen meer energie krijgen?
                  (heb spijt dat ik niet met m'n kweekverslag in mei ben begonnen, nu alles op datum schikken en noteren = bijhorende foto's...een hele boterham... met een toch hoor) Maar het komt eraan

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Ik was bijna de fotos vergeten toe te voegen, vergemakkelijkt m'n vraag e beetje



                  IMG_1884.jpgIMG_1885.jpgIMG_1886.jpgIMG_1887.jpg

                  Comment


                    #24
                    Re: twijfel voeding

                    KWEEKVERSLAG IS KLAAR! nee, plant nog niet
                    voor uitleg & foto's > bij kweekverslagen, Topic "Alles op een rij sinds mei!"

                    grts
                    N

                    Comment

                    Bezig...
                    X