Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Al bijna oogstklaar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Al bijna oogstklaar?

    Korting op 420shop
    Geliefde medekwekers,

    Mijn Bubblegum-plant staat nu exact 5 weken en 3 dagen in bloei. Ik heb enkele foto's genomen (ook close-ups) van de toppen en trichomen. Voor zover ik het kan beoordelen zijn de meeste trichomen al flink 'cloudy' en hier en daar zijn zelfs al amberkleurige trichomen te spotten (zie foto 3). Toch vind ik dit raar, want ik lees verslagen van mensen met dezelfde plant die het hebben over 7-8 weken bloeitijd. Kan ze eigenlijk nu al wel bijna rijp zijn? Ik zat eraan te denken om vanaf vandaag te stoppen met voeden en volgende week in het weekend te oogsten. Toch hoor ik heel graag jullie 'second opinion' Hier zijn de foto's:

    IMAG0453.jpgIMAG0454.jpgIMAG0455.jpgIMAG0457.jpgIMAG0459.jpgIMAG0462.jpg


    #2
    Re: Al bijna oogstklaar?

    Vreemd...
    De toppen ogen nog niet klaar bubblegum heeft idd wel 8 weken nodig.
    Maar de trichs liegen niet en ik zie idd ook enkele amber dus je zou kunnen oogsten maar vreemd..
    Kan je niet beter inzoomen?

    Oh en trichs zijn eerst cloudy worden dan milky en dan amber.
    Dus denk dat je bedoelt dat ze milky zijn?

    Edit:

    Na nog paar keer goed kijken ik zie enkele gekleurde trichs maar ook cloudy en die moeten gewoon minimaal milky en die toppen moeten zelf nog veel meer rijpen en zwellen dus hij kan echt nog wel 2-3 weken.
    Maar kijk uit met dit weer!
    Toprot ligt op de loer!
    Last edited by Heribei; 14 September 2013, 16:34.

    Comment


      #3
      Re: Al bijna oogstklaar?

      Ja, cloudy cq. milky als ik het zou moeten beoordelen. Verder dan 10x gaat mijn vergrootglasje niet helaas. Hieronder enkele gezoomde foto's. Die foto met de amber trichomen komt wel van de hoofdtop af, moet ik erbij zeggen! Die is ook al een stuk groter dan de toppen die lager gelegen liggen. Misschien toch het beste om het over een week nog eens aan te kijken?

      close-up1.jpgclose-up2.jpgclose-up3.jpg
      Last edited by Tylan; 14 September 2013, 16:36.

      Comment


        #4
        Re: Al bijna oogstklaar?

        kunt hetgeen wat rijp is oogsten en de rest nog even laten staan, dan is het ook wat makkelijk knipbaar ook allemaal
        edit: maar idd even niet goed gekeken 5 weken dan kan ie sowieso nog wel even...


        succes
        2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Al bijna oogstklaar?

            als het mijn plantjes waren had ik ze nu geoogst! en weet je waarom ;
            dan word je lekker HIGH, ik heb vorig jaar hetzelfde gedaan,, ietsje tevroeg geoogst en ik werd toch high echt niet normaal!
            maar dan ook lekker high, dat je zin hebt om te praten, vet een energie krijgt, iedereen aardig vind.
            en dat juist terwijl ik zelf niet zo;n prater ben en van een stoned gevoel juist sloom, en geen zin om te praten gevoel krijg.

            tis wat jij wil voelen

            peacee

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Al bijna oogstklaar?

                Dan doe je er toch wat minder wiet in ?
                Minder kan altijd, maar als je slappe wiet heb helpt het niet om er meer in te doen.

                Foto's zijn niet erg duidelijk, maar als je zeker bent van die bloeitijd kan het haast niet genoeg zijn.
                Een microscoopje of minstens 15-20x loepje en je hebt zekerheid.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9

                  Comment

                  Bezig...
                  X