Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe lang kan deze plant nog staan voor de kwaliteit eronder lijdt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe lang kan deze plant nog staan voor de kwaliteit eronder lijdt?

    Korting op 420shop
    Dit zijn de toppen die het meest klaar zijn. De andere kant zijn de toppen zo goed als alleen nog witte harrtjes en nog lang niet zo dik. Mijn vraag dan ook; Hoelang kan ik de plant laten steen voor deze mooie toppen achteruit gaan? (voor de thc wordt omgezet naar bijvoorbeeld cbd.) Ik wil het nog zo lang mogelijk rekken ivm de andere toppen die niet zo ver zijn (ongeveer de helft)

    Thanks guys
    Attached Files

    #2
    Re: Hoe lang kan deze plant nog staan voor de kwaliteit eronder lijdt?

    Vergrootglas erbij en oogsten als de trichomes milky of amber zijn. Is alleen de hoofdbud al zo ver dan knip je die er uit en zou je de rest van de plant nog ff kunnen laten staan! Succes!
    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

    Comment


      #3
      Re: Hoe lang kan deze plant nog staan voor de kwaliteit eronder lijdt?

      Oorspronkelijk geplaatst door El Plantos View Post
      Vergrootglas erbij en oogsten als de trichomes milky of amber zijn. Is alleen de hoofdbud al zo ver dan knip je die er uit en zou je de rest van de plant nog ff kunnen laten staan! Succes!
      Bedankt voor de, snelle, reactie!
      Ja ik weet t van de trichomen. Tot nu toe te lui om een vergrootglas aan te schaffen. Misschien toch maar nodig. Bij wat voor winkel haal je er eentje? x30 is voldoende las ik hier op t forum? T is zo dat de linkerkant een stuk verder is dan rechts, behoorlijk vreemd als je het mij vraagt. Vandaar ook deze vraag.

      Comment


        #4
        Re: Hoe lang kan deze plant nog staan voor de kwaliteit eronder lijdt?

        Zou voor minstens 45x gaan, beter nog 60x... Hoe sterker de vergroting hoe duidelijker je het ziet.... zal ff linkje van de mijne opzoeken.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Deze heb ik, niet duur en met verlichting!

        http://www.eurokweek.com/diversen/microscoop-45x-met-led-verlichting.html
        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

        Comment


          #5
          Re: Hoe lang kan deze plant nog staan voor de kwaliteit eronder lijdt?

          Thanks ik ga eens kijken!

          Comment


            #6
            Re: Hoe lang kan deze plant nog staan voor de kwaliteit eronder lijdt?

            ik zou idd gewoon de toppen waarvan je zeker weet dat ze klaar zijn eruit knippen, en de rest van de plant lekker laten afbloeien (als het weer het toelaat.. )
            maar een microscoop is bijna onmisbaar als je de wiet wil oogsten op het 'juiste' moment, en ze kosten hooguit 15 eurie en zijn hun geld meer dan waard
            succes ermee

            grtz

            Comment


              #7
              Re: Hoe lang kan deze plant nog staan voor de kwaliteit eronder lijdt?

              Helemaal mee eens gelegenheidsroker...
              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

              Comment

              Bezig...
              X