Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beoordeling eerste kweek haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beoordeling eerste kweek haze

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Nu heb ik voor het eerst wat plantjes gekweekt en zojuist geoogst. Aan de hand van de sprieten kleur (bruinig)
    met daarbij als informatie bron dit forum besloten dat het tijd was de plantjes te gaan oogsten.

    Graag zou ik het resultaat met jullie willen delen om jullie mening over de toppen te krijgen. Ik twijfel
    of deze goed zijn vooral doordat ik het toch af vind wijken van andere kweken.

    Drogen is slechts dag 3 nu.

    photo kopie.JPGphoto.JPGdea93ba2cabd9cf80f9dd9090c684402.jpg
    Last edited by xspace; 18 September 2013, 11:42.

    #2
    Re: Beoordeling eerste kweek haze

    ik wil je niet teleurstellen, maar dat topje zit vol met zaad. niet rookbaar volgens mij.

    Comment


      #3
      Greetz

      Comment


        #4
        Re: Beoordeling eerste kweek haze

        Ik geloof ook niet dat je hier ergens op het forum leest dat je moet oogsten als de "sprieten bruinig worden".
        Topje lijkt vol zaad te zitten inderdaad, kan je best roken, alleen moet je ff die zaadjes er allemaal uit pielen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Beoordeling eerste kweek haze

          Bedankt voor je bericht! Hoe ontstaat een hermafrodiet precies? En is het dan niet zo als de haren bruin zijn je de plant ook daadwerkelijk
          oogsten moet? Ik heb gelezen als deze zwart zijn je er niks meer aan hebt?

          Comment


            #6
            Re: Beoordeling eerste kweek haze

            Hehe... mooie zadencollectie heb je daar. Zal weinig overblijven om te roken...

            Vergeet die uitleg omtrent de kleur van de haartjes.
            Een zakmicroscoopje heb je nodig.

            Wat nuttige info:

            sigpic
            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

            Comment


              #7
              Re: Beoordeling eerste kweek haze

              Oorspronkelijk geplaatst door Gamm View Post
              Hehe... mooie zadencollectie heb je daar. Zal weinig overblijven om te roken...

              Vergeet die uitleg omtrent de kleur van de haartjes.
              Een zakmicroscoopje heb je nodig.

              Wat nuttige info:

              Super reactie, bedankt! deze had ik inderdaad ook gezien maar was er vanuit gegaan dat de
              haren controleren belangrijker waren. Ik zag overigens glinsteringen / kristalletjes.

              Is het aan te raden het zaad te gebruiken? De reden dat er zoveel zaad inzit kan geweest zijn
              dat er toch een mannetje in de buurt gestaan heeft of het zaad is gewoon slecht?

              Comment


                #8
                Re: Beoordeling eerste kweek haze

                Ofwel stond er een mannetje in de buurt, ofwel heb je te maken gehad met een hermafrodiet.

                In ieder geval zou ik de zaden, indien ze rijp genoeg zijn, houden tot volgend jaar. (Donker en droog bewaren op kamertemperatuur)
                Hopelijk zijn ze normaal bestoven van een ander mannetje.

                Zaden van een hermafrodiet zorgen namelijk vaak voor nieuwe herma's.

                Nog meer nuttige info:


                Tenzij je zaad wil verwijder je mannetjes best zo snel mogelijk.
                Zoniet zit je volgend jaar opnieuw met zo goed als onbruikbare wiet.
                sigpic
                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                Comment


                  #9
                  Re: Beoordeling eerste kweek haze

                  Oorspronkelijk geplaatst door Gamm View Post
                  Ofwel stond er een mannetje in de buurt, ofwel heb je te maken gehad met een hermafrodiet.

                  In ieder geval zou ik de zaden, indien ze rijp genoeg zijn, houden tot volgend jaar. (Donker en droog bewaren op kamertemperatuur)
                  Hopelijk zijn ze normaal bestoven van een ander mannetje.

                  Zaden van een hermafrodiet zorgen namelijk vaak voor nieuwe herma's.

                  Nog meer nuttige info:


                  Tenzij je zaad wil verwijder je mannetjes best zo snel mogelijk.
                  Zoniet zit je volgend jaar opnieuw met zo goed als onbruikbare wiet.
                  Ik heb nog een andere foto waar je wel duidelijk kunt zien dat het een vrouwtje was. Of ziet een
                  hermafrodiet in de fase van de foto er het zelfde uit als een vrouwtje? (duidelijke sprieten).

                  Comment


                    #10
                    Greetz

                    Comment


                      #11
                      Re: Beoordeling eerste kweek haze

                      Zet de foto er dan eens op.
                      sigpic
                      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                      Comment

                      Bezig...
                      X