kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • de thuis kweker
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2011
    • 108

    #1

    kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?

    Korting op 420shop
    hee, ik had een vraag of ik al kan knippen of moet zij nog even staan ?100_1092.jpg100_1093.jpg100_1094.jpg100_1095.jpg
  • Cookaap
    Elite Grower
    • Dec 2011
    • 2730

    #2
    Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?

    Das een mooie plant man! zonde als je die te vroeg (of te laat) oogst.

    Je kan alleen zien of je ze kan oogsten als je de trichomen bekijkt met een microscoopje of loepje.

    Comment

    • de thuis kweker
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 108

      #3
      Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?

      en wat moet ik dan precies zien ? bedankt voor je reactie trouwens

      Comment

      • CannaVis
        Banned
        • Jul 2009
        • 845

        #4
        Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?

        de hars door een vergrootglas bekijken. zijn talloze topics over!
        gebruik even de zoekfunctie...
        die mag naar mijn inziens nog minimaal 3 weken blijven staan...

        Comment

        • Tylan
          Senior Stoner
          Member
          • Jul 2013
          • 42

          #5
          Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?

          Je moet sowieso wachten aangezien je nog niet echt een 'bud' hebt, maar meer grote pruikjes op je toppen. Als de buds eenmaal groter zijn (ik gok over een week of 2) dan raad ik je aan dit topic goed door te lezen: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...28Trichomes%29

          Comment

          • stafford
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2009
            • 2382

            #6
            Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?

            3weken bloeien nog, 4e week spoelen dan kun je oogsten.

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #7
              Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?

              Staan volgens mij in volle grond hoor denk ok nog 3/4 weken mega mooie plant hooor
              God was never on your side..

              Comment

              • de thuis kweker
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Sep 2011
                • 108

                #8
                Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?

                ja staat in de volle grond ! en bloeit nu ongeveer 2 a 2,5 week bedankt voor jullie reactie's

                Comment

                • roel213
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2011
                  • 279

                  #9
                  Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?

                  zo dan dit is een mooie boom

                  2 a 2.5 week nou dan moet je nog ff

                  gr su6

                  Comment

                  • gezelligheids roker
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2013
                    • 227

                    #10
                    Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?

                    als dat 2 weken bloei is wil ik die plant ook !!

                    Comment

                    • stafford
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2009
                      • 2382

                      #11
                      Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?

                      Hij zit in week 3 denk ik
                      Ik denk dat die pas is gaan tellen toen die bloemtrosjes al zag.

                      Maar 2weken kan toch kloppen.
                      Want heb ook al zoon toppen in 2weken tijd

                      Comment

                      • Heribei
                        Advanced Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2011
                        • 1140

                        #12
                        Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?

                        Welke soort is het?
                        De ene soort moet langer rijpen als de andere dus hoe kunnen jullie hier nou allemaal over weken gaan praten?
                        Wel een hele mooie plant!
                        Jammer dat je geen kweekverslag hebt gemaakt.

                        Nog even te gaan maar dan heb je voor voorlopig wel genoeg

                        Comment

                        • Sole mio
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2012
                          • 808

                          #13
                          Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?

                          Nog een paar weken,je toppen moeten nog veel dikker worden en rijpen.
                          Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                          Comment

                          • de thuis kweker
                            Ultra Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2011
                            • 108

                            #14
                            Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?

                            het is een gewone powerplant.. sorry dat ik geen kweekverslag heb gemaakt was het wel van plan maar heb er nooit meer bij na gedacht

                            Comment

                            • Heribei
                              Advanced Grower
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2011
                              • 1140

                              #15
                              Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?

                              Stek of zaad?
                              Zaad, zo welke zaadbank?

                              Comment

                              Bezig...