hee, ik had een vraag of ik al kan knippen of moet zij nog even staan ?
100_1092.jpg100_1093.jpg100_1094.jpg100_1095.jpg
kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?
en wat moet ik dan precies zien ? bedankt voor je reactie trouwens
Comment
-
Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?
Je moet sowieso wachten aangezien je nog niet echt een 'bud' hebt, maar meer grote pruikjes op je toppen. Als de buds eenmaal groter zijn (ik gok over een week of 2) dan raad ik je aan dit topic goed door te lezen: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...28Trichomes%29Comment
-
Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?
Staan volgens mij in volle grond hoor denk ok nog 3/4 weken mega mooie plant hooorGod was never on your side..Comment
-
Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?
ja staat in de volle grond ! en bloeit nu ongeveer 2 a 2,5 week
bedankt voor jullie reactie's
Comment
-
Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?
als dat 2 weken bloei is wil ik die plant ook !!Comment
-
Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?
Welke soort is het?
De ene soort moet langer rijpen als de andere dus hoe kunnen jullie hier nou allemaal over weken gaan praten?
Wel een hele mooie plant!
Jammer dat je geen kweekverslag hebt gemaakt.
Nog even te gaan maar dan heb je voor voorlopig wel genoeg
Comment
-
Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?
Nog een paar weken,je toppen moeten nog veel dikker worden en rijpen.Comment
-
Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?
het is een gewone powerplant.. sorry dat ik geen kweekverslag heb gemaakt was het wel van plan maar heb er nooit meer bij na gedacht
Comment





Comment