kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • de thuis kweker
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2011
    • 108

    #16
    Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?

    gewoon uit stek hoelang zou een powerplant moeten bloeien dan ?

    Comment

    • Gamm
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 1610

      #17
      Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?

      Oorspronkelijk geplaatst door de thuis kweker
      gewoon uit stek hoelang zou een powerplant moeten bloeien dan ?
      Doet er weinig toe. De plant nu goed gaan opvolgen geeft je de beste garantie op een correct oogsttijdstip.

      Ik ben er verder wel van overtuigd dat uw plant al langer aan het bloeien is dan je denkt.

      Snuffel eens door het forum hier om te weten wat je nodig hebt om te weten wanneer de plant klaar is.
      Is tot vervelens toe al honderden keren aan bod gekomen, alsook de vraag " Is mijn plant klaar?"...

      Veel succes verder nog, mooie plant heb je daar!
      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

      Comment

      • EL Guerilliero
        Advanced Grower
        • Nov 2012
        • 1090

        #18
        Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?

        camerabeveiligd (^^,) sa weet

        of is het gewoon een lampje?

        Comment

        • de thuis kweker
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2011
          • 108

          #19
          Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?

          oke zal het even in de gaten houden GAMM.. bedankt !

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #20
            Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?

            PP: 8 weken bloei.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • gezelligheids roker
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 227

              #21
              Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?

              idd rond de 8..9 weken bloei, alleen in de praktijk gebeurt het vaak dat ze toch nog wel een week of 2 langer staan als de aangegeven bloeitijd.
              zeker wel een mooie plant, kom af en toe kijken hoe het gaat
              veel succes iig ermee

              grtz

              Comment

              • de thuis kweker
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Sep 2011
                • 108

                #22
                Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?

                hier weer een paar foto's.. ik heb het gevoel dat ze nu niet meer zo snel groeien, hoe kan dat ?100_1096.jpg100_1097.jpg100_1098.jpg100_1099.jpg

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #23
                  Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?

                  groeien doen ze nu niet meer je toppen zullen nu wel elke dag voller gaan worden dus nog beetje geduld
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • de thuis kweker
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2011
                    • 108

                    #24
                    Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?

                    ja ik heb het over de toppen. het lijkt wel of ze stil staan

                    Comment

                    • Gamm
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2012
                      • 1610

                      #25
                      Re: kan ik al knippen of moet ik nog wachten.. ?

                      Verwacht niet dat ze nog elke week een cm in omtrek toenemen.

                      Op een gegeven moment zullen deze geheel niet meer aandikken maar kan de productie van trichomen nog gerust een tijdje verder gaan.
                      Daarna heb je nog het rijpingsproces van de trichomen. Clear => Milky => Amber

                      Geduld hebben dus...
                      sigpic
                      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                      Comment

                      Bezig...