Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Graag jullie stem! Het laatste loodje, mits enige hulp...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Graag jullie stem! Het laatste loodje, mits enige hulp...

    Korting op 420shop
    IMG_0539.JPGIMG_0549.JPGIMG_0538.JPGIMG_0546.JPGIMG_0554.JPGIMG_0539.JPGIMG_0544.JPG



    Attached Files

    #2
    Re: Graag jullie stem! Het laatste loodje, mits enige hulp...

    Tsja, tis niet heel goed te zien maar je trichomen lijken iig flink cloudy. Als dat idd zo is dan zou je al tot volledige oogst kunnen overgaan. Ik nam me bij mijn eigen buitenkweekje voor om nog een paar dagen te wachten, tot ik ineens zag dat m'n hoofdtop flink naar de klote was door de toprot. Dat is echt een sluipmoordenaar, dus ja...je moet zelf kijken wat je doet. Gefaseerd oogsten ben ik persoonlijk geen fan van.

    Comment


      #3
      Re: Graag jullie stem! Het laatste loodje, mits enige hulp...

      EN het gebruik van die bloeistimulator? Best enkele dagen niks mee en dan pas oogsten...

      Comment


        #4
        Re: Graag jullie stem! Het laatste loodje, mits enige hulp...

        geplant uit pot: daar zijn we niks mee .. mei of juni maakt allemaal niet uit al was het april.
        waar we (en jij) wel iets mee zijn (bent) is 'hoelang er al bloei is' .. ik ga er van uit dat iedere kweker op zijn minst ongeveer weet wanneer er bloeiverschijnselen te zien zijn op een plant. bij twijfel kan je daaromtrent vast een topicje openen en beginnen met verwerken van belachelijke antwoorden teneinde antwoord te vinden op je vraag.
        of je kan wachten tot je bloei hebt en zoals jij komen vragen wanneer je wat kan oogsten .. mijn belachelijke antwoord is dat sommige knopjes er voor mij al gebruiksklaar lijken .. al wil ik natuurlijk niet dat er te vroeg geoogst word! je hebt een zichtbare bloei van 50 a 55 dagen nodig voor deze plant.. dwz dat je plant ergens begin augustus al de eerste tekenen van bloei zouden hebben moeten gehad? als dat zo is ben je nu klaar .. anders zou ik zolang toprot uitblijft ze nog laten staan .. mijn vroegste reguliere planten vertoonden begin september de eerste tekenen dus als dat bij jou ook zo was dan heb je nog een week of vier voor de boeg .. zit je tussen de twee en driehondert km boven me op de wereldbol dan kan het zijn dat je wat verder staat en je dus nog maar twee weken te gaan hebt met je fems .. beetje koffiedik kijken zonder eerste bloei tijdstip .. anywho .. ziet er een leuke vooralsnog wat fluffie plant uit .. dus ik gok ergens tussen de twee en drie weken vooraleer je kan oogsten .. ik gok .. ik weet het niet zeker

        Comment


          #5
          Re: Graag jullie stem! Het laatste loodje, mits enige hulp...

          Ik heb op de andere versie van deze post al een antwoord gegeven.

          QnQ ook al
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment


            #6
            Re: Graag jullie stem! Het laatste loodje, mits enige hulp...





            Bedankt alvast voor de enkele bruikbare tips.

            Ik denk dat ik er idd best aandoe om nog zeker een weekje te wachten en zien hoe het met ze is gesteld na dit mooie weer.
            Ik merk wel veel van deze witte belletjes aan, dus ik wacht tot ze wat beginnen te kleuren?
            Dit vooral onderaan in de struik die minder tijd zon krijgen.


            Dan doe ik er best aan om ze in fases te oogsten want ze "rijpen" niet gelijktijdig.
            Volgens de bloeikalender zijn de laatste week van augustus te knoppen begonnen.
            ...dan moet ik er nog 3 weken gaan dan?
            Graag had ik haar spiced up met een uphigh gezien deze Haze nogal hoog in THC zit.
            Voordelen/ Nadelen??

            Merciekes!

            Comment


              #7
              Re: Graag jullie stem! Het laatste loodje, mits enige hulp...

              maak eens een foto van heel de plant niet zo in gezoem
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Graag jullie stem! Het laatste loodje, mits enige hulp...

                Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                maak eens een foto van heel de plant niet zo in gezoem

                Zou ze ook graag eens volledig willen zien.
                sigpic
                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                Comment


                  #9
                  Re: Graag jullie stem! Het laatste loodje, mits enige hulp...

                  IMG_0586.jpgd3a08c63-6c5c-4972-8ff1-27903fba8ff8.pngd25bb392-780f-4d46-850b-ed0eddc6fa37.pngIMG_0598 (2).jpg
                  Hierbij wat up to date foto's van deze middag.
                  De bloeistimulator, wat doe ik daarmee. Bewater ik ze verder of is besproeien ook een must.
                  Het wodt een kleverig boeltje aan de toppen en die groeien mooi verder.
                  Van de toppunten heb ik nu frisgroene draadjes zonder thrichomen, onderaan wel verdonkert en met kleverig, superruikende toppen. Geen gesplitste oogst?

                  Graag wou ik even dankje zeggen aan de voorgaande commentaren. Ze zijn welkom!

                  Greetz!


                  Comment


                    #10
                    Re: Graag jullie stem! Het laatste loodje, mits enige hulp...

                    Als je ze binnen twee weken gaat oogsten, geen voeding meer geven, dat proef je terug in je topjes straks.
                    Minimaal 2 weken spoelen, dus geen voeding meer.
                    Enjoy life, it is to short.

                    Comment

                    Bezig...
                    X