Onderkant in bloei en bovenkant niet, wat nu?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • dwangaap
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Sep 2013
    • 8

    #1

    Onderkant in bloei en bovenkant niet, wat nu?

    Korting op 420shop
    Mijn planten staan aan de onderkant in bloei en de bovenkant doet maar niks, weet iemand waardoor dit kan komen en wat ik hier aan kan doen? deze foto's zijn van ongeveer een week geleden. Ik hoop dat het goed te zien is, ze staan nu onder al aardig in bloei. Alvast bedankt!
    IMG_2685.jpgIMG_2686.jpgIMG_2687.jpgIMG_2688.jpg
  • EL Guerilliero
    Advanced Grower
    • Nov 2012
    • 1090

    #2
    Re: Onderkant in bloei en bovenkant niet, wat nu?

    toppen .. dan heb je enkel bloeiende stukken over

    Comment

    • Gamm
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 1610

      #3
      Re: Onderkant in bloei en bovenkant niet, wat nu?

      Na verloop van tijd zal de bovenkant ook wel beginnen bloeien.
      Deze plant is nog maar pas begonnen...

      Jammer dat ze pas zo laat is beginnen bloeien want ze moet nog een aantal weken.
      Zal een oogst voor november worden.
      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Onderkant in bloei en bovenkant niet, wat nu?

        Yep, half- of eind november.
        Da's vast geen snel buitensoortje.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...