Help! Oogst probleem!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • x snowboard
    Advanced Stoner
    Member
    • Jul 2013
    • 51

    #1

    Help! Oogst probleem!

    Korting op 420shop
    Hey, dit zijn early skunk vrouwtjes...

    Nu, is het normaal dat de blaadjes sedert enkele weken verkleuren en vergelen en afvallen? Ze hebben me gezegd dat dit normaal is omdat de plant de energie uit de blaadjes naar de toppen haalt...
    Klopt dit? Of ben ik mijn oogst gewoonweg aan het verneuken? En heeft er iemand een idee hoelang ze in bloei staan? Is het m.a.w. (ongeveer he) tijd om ze te knippen ? Of nog helemaal niet?

    IMG_3519.jpgIMG_3520.jpgIMG_3522.jpgIMG_3523.jpgIMG_3524.jpgIMG_3525.jpgIMG_3526.jpgIMG_3527.jpgIMG_3528.jpg
    Grts
  • mafferd
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2010
    • 1709

    #2
    Re: Help! Oogst probleem!

    voedings tekort. of te nat medium. Is zo te zien ook nog niet oogstrijp.


    greetzz Mafferd

    Comment

    • x snowboard
      Advanced Stoner
      Member
      • Jul 2013
      • 51

      #3
      Re: Help! Oogst probleem!

      Geef ik dan best nu nog rap een week of 2 voeding?? Ik heb namelijk tijdens de groei tomatenvoeding gegeven waarvan ik nog staan heb op het moment ...Goed of ni??IMG_2245.jpg

      Comment

      • Escargot
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 4984

        #4
        Re: Help! Oogst probleem!

        Hoe ver staat die plant in de bloei nu?

        Is idd een voedings tekort, medium te nat of te kleine schoen.

        Wellicht een combinatie van deze.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment

        • x snowboard
          Advanced Stoner
          Member
          • Jul 2013
          • 51

          #5
          Re: Help! Oogst probleem!

          Ik heb geen idee hoe ver ze staan... Ze Staan wel in 70l potten gemengd met tamelijk wat hydrokorrels en gaatjes onderin, waardoor ''te nat'' of ''te klein'' geëlimineerd kunnen worden denk ik... Dus voeding te kort...ik heb ze nu net tomaten voeding gegeven... Ik hoop dat dit geen kwaad kan, zo in de bloei periode?

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Heb net gecheckt met microscoop, en de trichomen zijn helder, kleurloos, dus nog niet rijp deze damentjes... Maar kan iemand zeggen of het nog zinvol is om voeding te geven??? welbepaald TOMATENvoeding??
          grts

          Comment

          • Escargot
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4984

            #6
            Re: Help! Oogst probleem!

            Tsja,met zo'n Thc vorming ben je week Drie wel voorbij,maar hoe ver.

            Toch zal ze die voeding nodig gehad hebben,lijkt me nog niet oogst klaar.

            Bekijk de trichomes even morgen.

            Als deze al milky zijn,zou ik het geel worden van m'n bladeren aan m'n laars lappen en 100% voor de afbloei gaan.

            Morgen echt even Trichomes bekijken.
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment

            • dikkie54
              Senior Stoner
              Member
              • Jun 2010
              • 25

              #7
              Re: Help! Oogst probleem!

              lekker laten afbloeien.

              Comment

              • Escargot
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 4984

                #8
                Re: Help! Oogst probleem!

                Je had me een PM gestuurd waarin je vertelde dat de trichomes nog helder en kleurloos zijn.

                Ik zit even in een moeilijk geval hier, de voeding die je hebt gegeven is voor consummatie gewassen.
                Dus in principe kan dit niet zo vreeslijk veel kwaad.

                Ik zou wel bij je willen aandringen om na deze waterbeurt van dit product geen voeding meer te geven.

                Koop een Bloeimiddel bij een growshop, in dit geval zou ik een Canna Tera Vega en flores aanschaffen.

                Vervolgens nog één week de Canna Terra Vega mee geven (twee max. drie waterbeurten)
                Hierna alleen nog Flores.

                Ik denk dat dit een oplossing zou kunnen zijn.

                De producten kan je volgend jaar gewoon weer gebruiken.

                Koop er een leuke top booster bij, die geef je dan in de volgende week erbij (dit zou een week vier zijn)

                Ik heb vergelijkbare planten gezocht en in de kweekverslagen ongeveer jouw planten vergeleken.

                voor mij blijft het natuurlijk een gok.

                Ik raad je ook aan hetzelfde te doen.

                Zoek een vergelijkbare plant en lees het kweekverslag door.

                Succes.
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment

                • EL Guerilliero
                  Advanced Grower
                  • Nov 2012
                  • 1090

                  #9
                  Re: Help! Oogst probleem!

                  de vier seizoenen .. eerste leerjaar : de lente / de zomer / DE HERFST / de winter .. hmmm

                  Comment

                  Bezig...