Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toprot...shiiit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Toprot...shiiit

    Korting op 420shop
    hey, mijn plantjes staan buiten, ze staan goed, maar ik heb op 2 van de 4 planten toch wel al 3a4 kleine bruine toppen gevonden , ten grootte van een 2 euro munt... Nou, Wat doe ik het best?? Zo laten of eraf halen.. of... ??

    Grtjs

    #2
    Re: Toprot...shiiit

    Knip de rotte plekken er zo breed mogelijk uit. Zorg dat je elke keer je schaar/mes goed desinfecteert per snee, je wilt niet dat het rot zich verspreidt.
    "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

    Comment


      #3
      Re: Toprot...shiiit

      Je wil ook weten of je heel misschien al kunt oogsten ? Dan zou ik er minimaal een paar mooie foto's van bijvoegen.
      Als je het precies wil weten moet je naar de trichomen kijken, maar van een paar goeie foto's kunnen veel kwekers hier wel zeggen of ze bijna klaar zijn of nog lang niet.

      De rot moet je eruit knippen en weggooien..zie boven.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Toprot...shiiit

        Bijna onvermijdelijk in ons klimaat heb ook al verschillende plekjes en zelfs een complete top geknipt. De top heb ik te drogen gehangen, de rest ging de container in. Beter ruim wegknippen en een paar topjes missen dan gierig te zijn en daardoor alleen maar meer schade krijgen. Topjes kun je missen, zolang de plant het nog maar even volhoud.

        Comment


          #5
          Re: Toprot...shiiit

          Wat voor soort heb je staan?

          groetjes Bert

          Comment

          Bezig...
          X