Toprot?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #16
    Re: Toprot?

    smiley-vault-signs-016.gif
    Na de laatste keer PK13/14 geven moet je zeker 7, (liever 10-14) dagen alleen water geven voor je gaat oogsten, anders proef je dat terug in je wiet, en da's niet zo lekker.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • K_evinn
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • Jan 2009
      • 15

      #17
      Re: Toprot?

      Bedankt voor de info, ook iets wat ik nog niet wist... en wel erg belangrijk voor een lekker wietje..

      Helaas hebben de planten vannacht buiten in de mist gestaan (wel onder afdakje) zal vanmiddag kijken hoe ze eruit zien en foto's plaatsen hoop dat het meevalt ivm vocht.

      Is het ook mogelijk vast 1 zijtak te oogsten en te laten drogen?

      Comment

      • K_evinn
        Junior Stoner
        Nieuw Lid
        • Jan 2009
        • 15

        #18
        Re: Toprot?

        Ok vandaag weer eens even gekeken hoe ze er bij staan... geloof dat het wel goed
        gaat... al vind ik dit wel een rare plek? (toprot?)


        Uploaded with ImageShack.us


        Hieronder nog een aantal foto's... zien ze er goed uit? En iemand een idee
        hoelang nog?

        20131018_160821.jpg20131018_160847.jpg

        Comment

        • Ganjax
          Guru of all Growers
          420 MemberMemberLucky Member
          • Apr 2009
          • 10443

          #19
          Re: Toprot?

          Toprot hoor die plekken, snel verwijderen! Zou die zelf oogsten voordat alles rot is.
          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

          Comment

          • K_evinn
            Junior Stoner
            Nieuw Lid
            • Jan 2009
            • 15

            #20
            Re: Toprot?

            Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax
            Toprot hoor die plekken, snel verwijderen! Zou die zelf oogsten voordat alles rot is.
            Zal straks even kijken of het nog zin heeft
            het bruine gedeelte te verwijderen.. anders wordt het toch de hele plant oogsten.

            Wist niet direct zeker of het toprot was, ben er
            nog niet helemaal goed in thuis om alles direct te herkennen.

            Comment

            Bezig...